Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DreamCommerce S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Potwierdzasz również zapoznanie się z polityką przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

Jeżeli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłych procesach rekrutacji, wówczas umieść  w CV następującą zgodę:
 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Dreamcommerce S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji.  Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana, a szczegółowe zasady przetwarzania moich danych osobowych określa polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.”.
 
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]
 
Polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A - link
Shoper® / Dreamcommerce S.A.

Specjalista ds. E-commerce

Shoper® / Dreamcommerce S.A.O firmie

Shoper® / Dreamcommerce S.A.

Władysława Łokietka 79

Kraków

DreamCommerce SA to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, a naszym flagowym produktem jest platforma sklepów Shoper, pozwalających na swobodną i profesjonalną sprzedaż online. Z naszego oprogramowania korzysta ponad 13 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie. Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu i nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!

Specjalista ds. E-commerce
Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

 

Pracując na stanowisku Specjalisty ds. E-commerce będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie klientów związane z obsługą sklepu internetowego na platformie Shoper poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy w tym:

  • budowanie długoterminowych, dobrych relacji z bieżącymi/nowymi Klientami
  • prowadzenie rozmów wychodzących- badanie potrzeb klientów, kontakt z potencjalnymi klientami zakładającymi 14 dniowe wersje demonstracyjne sklepu, by pomóc w jak najlepszym poznaniu możliwości oprogramowania Shoper
  • prowadzenie rozmów przychodzących- bieżące wsparcie związane z obsługą, konfiguracją sklepów
  • kompleksową obsługę Klienta m.in. przygotowywanie ofert, wystawianie faktur, przeprowadzanie audytów
  • dosprzedaż usług dodatkowych bieżącym Klientom takich jak: domeny, certyfikaty SSL, grafika
  • współpracę z innymi działami Firmy: IT, Marketing, QA, PR oraz Shoper Premium
  • pomoc techniczną w podstawowej konfiguracji sklepów internetowych na platformie Shoper

Czego od Ciebie oczekujemy?:

  • min. rocznego doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży e-commerce
  • umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji (telefon, mail)
  • umiejętność organizacji pracy
  • ogólnej znajomości produktów i usług SaaS w branży e-commerce
  • chęci uczenia się oraz szybkiego przyswajania zdobytej wiedzy
  • determinacji w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
  • wysokiej kultury osobistej
  • umiejętności negocjacyjnych

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.
  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • godziny pracy 08.00-16.00 oraz 10-18.00,
  • benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, konsola PS4 Pro, piłkarzyki, kawa, owoce, szeroki wybór herbat, gorąca czekolada, 4 rodzaje mleka
  • bezpłatny parking dla pracowników
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

DreamCommerce SA to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, a naszym flagowym produktem jest platforma sklepów Shoper, pozwalających na swobodną i profesjonalną sprzedaż online. Z naszego oprogramowania korzysta ponad 13 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie. Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu i nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!

Specjalista ds. E-commerce
Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

 

Pracując na stanowisku Specjalisty ds. E-commerce będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie klientów związane z obsługą sklepu internetowego na platformie Shoper poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy w tym:

  • budowanie długoterminowych, dobrych relacji z bieżącymi/nowymi Klientami
  • prowadzenie rozmów wychodzących- badanie potrzeb klientów, kontakt z potencjalnymi klientami zakładającymi 14 dniowe wersje demonstracyjne sklepu, by pomóc w jak najlepszym poznaniu możliwości oprogramowania Shoper
  • prowadzenie rozmów przychodzących- bieżące wsparcie związane z obsługą, konfiguracją sklepów
  • kompleksową obsługę Klienta m.in. przygotowywanie ofert, wystawianie faktur, przeprowadzanie audytów
  • dosprzedaż usług dodatkowych bieżącym Klientom takich jak: domeny, certyfikaty SSL, grafika
  • współpracę z innymi działami Firmy: IT, Marketing, QA, PR oraz Shoper Premium
  • pomoc techniczną w podstawowej konfiguracji sklepów internetowych na platformie Shoper

Czego od Ciebie oczekujemy?:

  • min. rocznego doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży e-commerce
  • umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji (telefon, mail)
  • umiejętność organizacji pracy
  • ogólnej znajomości produktów i usług SaaS w branży e-commerce
  • chęci uczenia się oraz szybkiego przyswajania zdobytej wiedzy
  • determinacji w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
  • wysokiej kultury osobistej
  • umiejętności negocjacyjnych

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.
  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • godziny pracy 08.00-16.00 oraz 10-18.00,
  • benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, konsola PS4 Pro, piłkarzyki, kawa, owoce, szeroki wybór herbat, gorąca czekolada, 4 rodzaje mleka
  • bezpłatny parking dla pracowników
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne