Oferta pracy

Specjalista ds. E-commerce

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Raszyn (pow. pruszkowski), mazowieckie

  • Ważna jeszcze 11 dni
    do: 02 lip 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2020 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 60000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Specjalista ds. E-commerce
Miejsce pracy: Raszyn (pow. pruszkowski)
Nr ref.: SDSE/02/06/AB/WA1

Zakres obowiązków:

  • Obsługa zamówień ze sklepu internetowego i Allegro
  • Rozpatrywanie reklamacji i zwrotów 
  • Prowadzenie korespondencji z Klientami, udzielanie informacji  w zakresie statusu realizacji zamówień 
  • Dbanie o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami a odpowiednimi pracownikami firmy
  • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami działu handlowego

Wymagania: 

  • Min. wykształcenie średnie 
  • Doświadczenie w pracy przy obsłudze sklepu internetowego/Allegro
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i w piśmie 
  • Samodzielność w organizacji własnej pracy
  • Mile widziane znajomość platform sprzedażowych Amazon/Ebay

Oferujemy: 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco Poland
  • Możliwość nawiązania długofalowej współpracy oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego 
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Dodatkową opiekę medyczną 
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00
  • Miejsce pracy - Rybie, gmina Raszyn 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Specjalista ds. E-commerceNumer ref.: SDSE/02/06/AB/WA1

Zakres obowiązków:

  • Obsługa zamówień ze sklepu internetowego i Allegro
  • Rozpatrywanie reklamacji i zwrotów 
  • Prowadzenie korespondencji z Klientami, udzielanie informacji  w zakresie statusu realizacji zamówień 
  • Dbanie o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami a odpowiednimi pracownikami firmy
  • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami działu handlowego

Wymagania: 

  • Min. wykształcenie średnie 
  • Doświadczenie w pracy przy obsłudze sklepu internetowego/Allegro
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i w piśmie 
  • Samodzielność w organizacji własnej pracy
  • Mile widziane znajomość platform sprzedażowych Amazon/Ebay

Oferujemy: 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco Poland
  • Możliwość nawiązania długofalowej współpracy oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego 
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Dodatkową opiekę medyczną 
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00
  • Miejsce pracy - Rybie, gmina Raszyn 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne