Specjalista ds. e-marketing i administracji

MEDIMESO firmie

  • Kraków

    małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

 

Dystrybutor wyrobów medycznych oraz suplementów diety 
w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje 
do projektu kandydatów na stanowisko: 

Specjalista ds. e-marketing
i administracji

Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:
  • Realizacja założonych planów marketingowych mających na celu promowanie produktów i usług
    z portfolio firmy
  • Tworzenie unikalnych treści na potrzeby stron firmowych, blogów specjalistycznych oraz sklepów internetowych firmy
  • Dbanie o pozycję stron firmowych w wyszukiwarkach internetowych, działania SEO
  • Zarządzanie kampaniami marketingowymi, w tym Google AdWords
  • Zarządzanie kontami w serwisach społecznościowych typu Facebook
  • Przygotowywanie raportów z działań marketingowych
  • Tworzenie oraz wysyłka newsletterów do klientów
  • Tworzenie grafik/bannerów na potrzeby sklepów internetowych firmy
  • Współpraca z działem sprzedaży, przygotowywanie raportów
  • Prace administracyjne

Wymagania

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomości zagadnień związanych z pozycjonowaniem stron, SEO
  • Praktyczna znajomość zagadnień content marketingu oraz SEO copywritingu
  • Znajomości popularnych systemów CMS pod kątem administracji i zarządzania treścią
  • Umiejętność przygotowania kampanii PPC, w tym AdWords
  • Znajomość programów graficznych
  • Umiejętność przygotowania treści marketingowych
  • Samodzielna organizacja czasu pracy
  • Komunikatywność

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
  • Umowę o pracę

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

 

Dystrybutor wyrobów medycznych oraz suplementów diety 
w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje 
do projektu kandydatów na stanowisko: 

Specjalista ds. e-marketing
i administracji


Zakres obowiązków:
  • Realizacja założonych planów marketingowych mających na celu promowanie produktów i usług
    z portfolio firmy
  • Tworzenie unikalnych treści na potrzeby stron firmowych, blogów specjalistycznych oraz sklepów internetowych firmy
  • Dbanie o pozycję stron firmowych w wyszukiwarkach internetowych, działania SEO
  • Zarządzanie kampaniami marketingowymi, w tym Google AdWords
  • Zarządzanie kontami w serwisach społecznościowych typu Facebook
  • Przygotowywanie raportów z działań marketingowych
  • Tworzenie oraz wysyłka newsletterów do klientów
  • Tworzenie grafik/bannerów na potrzeby sklepów internetowych firmy
  • Współpraca z działem sprzedaży, przygotowywanie raportów
  • Prace administracyjne

Wymagania

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomości zagadnień związanych z pozycjonowaniem stron, SEO
  • Praktyczna znajomość zagadnień content marketingu oraz SEO copywritingu
  • Znajomości popularnych systemów CMS pod kątem administracji i zarządzania treścią
  • Umiejętność przygotowania kampanii PPC, w tym AdWords
  • Znajomość programów graficznych
  • Umiejętność przygotowania treści marketingowych
  • Samodzielna organizacja czasu pracy
  • Komunikatywność

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
  • Umowę o pracę

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy