Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1225 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. e-marketingu

  • Brzezie (pow. krakowski), małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 10.02.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    McArthur to jedna z najbardziej cenionych i rozpoznawalnych polskich marek obuwia w kraju. Firma działa na rynku od kilkunastu lat, zdobywając uznanie konsumentów w całej Polsce. Staramy się wprowadzać innowacyjne wzornictwo, dbając przy tym o najdrobniejsze szczegóły każdej kolekcji. Dokładamy wszelkich starań, by w naszych salonach firmowych sprostać wszystkim wymaganiom Klientów.

    Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. e-marketingu
    Miejsce pracy: Brzezie (pow. krakowski)


    Osoba pracującą na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie i realizowanie działań marketingowych skierowanych do odbiorców w kanale on-line.


    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • prowadzenie kampanii e-marketingowych (kampanie reklamowe, mailingi, newslettery, aktywności SEM oraz SEO)
    • zarządzanie treścią (CMS) oraz dbanie o poprawne funkcjonowanie stron internetowych
    • koordynowanie działań w obszarze mediów społecznościowych
    • planowanie i przeprowadzanie działań e-mail marketing
    • analizowanie i monitoring działań marketingowych
    • tworzenie raportów okresowych i analiz przekrojowych prezentujących trendy i efekty podjętych działań
    • koordynowanie i realizowanie działań marketingowych skierowanych do odbiorców w kanale on-line, rozliczenie efektywności i kosztów prowadzonych kampanii
    • monitorowanie i analizowanie działań konkurencji

    WYMAGANIA:

    • wykształcenia wyższego - preferowany kierunek: marketing lub ekonomia,
    • minimum 2-letniego doświadczenia w obszarze e-marketingu,
    • szeroka wiedza na temat rynku e-commerce,
    • bardzo dobra znajomość analityki internetowej, Google AdWords, zagadnień SEO, e-mail marketingu,
    • doświadczenie w realizacji projektów internetowych
    • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne
    • znajomość zagadnień związanych z handlem internetowym
    • znajomość mechanizmów działania sklepów internetowych
    • dobra znajomości języka angielskiego
    • samodzielność i kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

    Dodatkowym atutem będzie:

    • znajomość narzędzi Google Webmaster Tools, Google Tag Manager, tematyki związanej Social Marketingiem,
    • doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych on-line,
    • znajomość HTML,
    • znajomość Photoshopa.

    OFERUJEMY: 

    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • ciekawą pracę, pełną wyzwań w sprzyjającym środowisku
    • osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie mogła uczestniczyć w rozwoju firmy.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."