Ta oferta pracy jest nieaktualna od 11 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Eksportu i Obsługi Klienta

  • Łódź, łódzkie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 04.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Firma Emerson (NYSE: EMR), z siedzibą w St. Louis, Missouri (USA), to globalny lider łączący technologię i inżynierię zapewniające innowacyjne rozwiązania dla klientów na rynkach przemysłowym, komercyjnym i konsumenckim na całym świecie. Emerson dostarcza rozwiązania w ramach dwóch segmentów biznesowych: Automation Solutions (sterowanie procesami, automatyka przemysłowa, technologie montażowe, aparatura elektryczna i oświetleniowa), oraz Commercial & Residential Solutions (rozwiązania komercyjne i mieszkalne). Więcej informacji znaleźć można pod adresem www.Emerson.com.
     
    Marka ASCO™ jest światowym liderem na rynku w zakresie produkcji elektrozaworów i automatyki przemysłowej, należy do amerykańskiego koncernu Emerson, który łączy najnowsze technologie, inżynierię i najbardziej innowacyjne rozwiązania.
    Specjalista ds. Eksportu i Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Łódź

    Jeśli jesteś osobą, która ma doświadczenie w obsłudze klienta w środowisku produkcyjnym… szukamy właśnie Ciebie! 

    Opis stanowiska:

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku dba o profesjonalną obsługę klienta oraz szybkie i solidne przetwarzanie zamówień klienta począwszy od rezerwacji, a skończywszy na fakturowaniu. Prowadzi sprawne i kompetentne doradztwo klienta na każdym etapie zamówienia. Dba o efektywną współpracę z działem wsparcia technicznego, a poza zarządzaniem sprzedażą zapewnia sprawne i kompetentne wsparcie dla klientów w celu rozwiązania ewentualnych problemów.

    Osoba na tym stanowisku:

    • Zapewnia stałe i efektywne świadczenie usług / dostarczanie informacji klientom, w tym m. in.: zarządzanie zamówieniami, realizowanie zamówień, rozwiązywanie problemów,
    • Dostarcza i weryfikuje wszelkie informacje, gwarantuje ich dokładność w celu umożliwienia efektywnego wprowadzenia zamówienia,
    • Podejmuje codzienne działania związane z zamówieniami i podejmuje działania w celu przewidywania trudności / realizacji wniosków klienta,
    • Informuje klientów o potencjalnych opóźnieniach lub problemach związanych z zamówieniem,
    • Sprawdza wykonalność wniosków klienta pod względem czasu, wymaganych zaświadczeń oraz dokumentów (głównie Eksport),
    • Reprezentuje podejście handlowe: generuje kontakty dla pracowników sprzedaży poprzez aktywne słuchanie i badanie wymagań klientów oraz możliwości. Jeśli zaistnieje taka możliwość, oferuje klientowi dodatkowe produkty,
    • Informuje o reklamacjach klientów lub wszelkich innych problemach.

    Jeśli spełniasz poniższe wymagania, to właśnie Ciebie szukamy:

    • Posiadasz co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta (preferowane firmy produkcyjne),
    • Posiadasz min. tytuł licencjata (preferowane kierunki: Administracja w Biznesie, Handel Międzynarodowy),
    • Biegle posługujesz się językiem angielskim. Znajomość dodatkowego języka zachodnioeuropejskiego będzie dodatkowym atutem (niderlandzki, francuski, niemiecki, hiszpański, włoski itp.)
    • Posiadasz wiedzę w zakresie handlu międzynarodowego: Międzynarodowe Reguły Handlu (Incoterms), warunki płatności, transport itp.,

    A co możemy Ci zaoferować?

    • Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • Pracę na stanowisku stwarzającym realne możliwości rozwoju kompetencji,
    • Wsparcie w początkowym etapie wdrożenia poprzez objęcie programem „Adaptacji Nowych Pracowników” przez okres pierwszych 3 miesięcy pracy,
    • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
    • Multikarnet sportowy dofinansowany przez Pracodawcę,
    • Pakiet medyczny oraz ubezpieczenie grupowe w atrakcyjnych cenach.