Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Komet Sp. z o.o. z siedzibą w Runowie przy ul. Dworcowej 6 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
KOMET sp. z o.o.

Specjalista ds. eksportu

KOMET sp. z o.o.O firmie

  • Dworcowa 6
    Runowo (pow. poznański), wielkopolskie
  • Ważna jeszcze 4 dni
    do: 18 maj 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

KOMET sp. z o.o.

Dworcowa 6

Runowo (pow. poznański)

KOMET sp. z o.o.

Jesteśmy polskim producentem mebli, artykułów wyposażenia wnętrz, dekoracji oraz produktów małej architektury ogrodowej. Portfolio produktów rozwijamy w oparciu o trzy marki własne: Komet, My MODERN Home, My Modern GARDEN.

Eksportem zajmujemy się od 1992 roku. Choć uwagę skupiamy przede wszystkim na rynkach Unii Europejskiej, nasze produkty znalazły odbiorców na 3 kontynentach, w 25 krajach. Więcej informacji na nasz temat: www.komet.pl

Specjalista ds. eksportu

Miejsce pracy: Runowo (pow. poznański)

Jeżeli interesuje Cię współpraca z zagranicznymi klientami, znasz języki obce, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów przychodzi Ci z łatwością, a do tego jesteś zaangażowany w to co robisz, to nasze ogłoszenie może być dla Ciebie…

Miejsce pracy: siedziba Komet Sp. z o.o.

Opis stanowiska

  • poszukiwanie klientów B2B, nawiązywanie kontaktów handlowych,
  • rozwój sprzedaży oraz obsługa zagranicznych kontrahentów,
  • udział w spotkaniach z klientami, uczestnictwo w targach handlowych,
  • przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków współpracy, nadzór nad realizacją zamówień,
  • współpraca z Działem technologicznym przy realizacji projektów,
  • monitorowanie trendów rynkowych, sporządzanie dokumentacji na potrzeby swojego Działu oraz Zarządu,
  • promowanie wizerunku firmy oraz budowanie rozpoznawalności marek na rynkach zagranicznych.

Nasze oczekiwania

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • otwartość, zaangażowanie, motywacja, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole,
  • zaawansowana znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego,
  • znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem,
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook),
  • dobra organizacja pracy, sumienność i samodzielność.

Oferujemy

  • umowę o pracę w dynamicznym przedsiębiorstwie,
  • zgrany zespół i międzynarodowy kontekst pracy,
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • elastyczny czas pracy.

Zapewniamy

  • niezbędne narzędzia pracy – komputer i tel. służbowy,
  • spotkanie wprowadzające, szkolenie wdrożeniowe,
  • dostęp do firmowego systemu benefitów,
  • dobrą kawę w pracy – bez limitu.

Dbamy o

  • miłą atmosferę i przyjazne warunki pracy.


Jesteśmy polskim producentem mebli, artykułów wyposażenia wnętrz, dekoracji oraz produktów małej architektury ogrodowej. Portfolio produktów rozwijamy w oparciu o trzy marki własne: Komet, My MODERN Home, My Modern GARDEN.

Eksportem zajmujemy się od 1992 roku. Choć uwagę skupiamy przede wszystkim na rynkach Unii Europejskiej, nasze produkty znalazły odbiorców na 3 kontynentach, w 25 krajach. Więcej informacji na nasz temat: www.komet.pl

Specjalista ds. eksportu

Jeżeli interesuje Cię współpraca z zagranicznymi klientami, znasz języki obce, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów przychodzi Ci z łatwością, a do tego jesteś zaangażowany w to co robisz, to nasze ogłoszenie może być dla Ciebie…

Miejsce pracy: siedziba Komet Sp. z o.o.

Opis stanowiska

  • poszukiwanie klientów B2B, nawiązywanie kontaktów handlowych,
  • rozwój sprzedaży oraz obsługa zagranicznych kontrahentów,
  • udział w spotkaniach z klientami, uczestnictwo w targach handlowych,
  • przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków współpracy, nadzór nad realizacją zamówień,
  • współpraca z Działem technologicznym przy realizacji projektów,
  • monitorowanie trendów rynkowych, sporządzanie dokumentacji na potrzeby swojego Działu oraz Zarządu,
  • promowanie wizerunku firmy oraz budowanie rozpoznawalności marek na rynkach zagranicznych.

Nasze oczekiwania

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • otwartość, zaangażowanie, motywacja, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole,
  • zaawansowana znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego,
  • znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem,
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook),
  • dobra organizacja pracy, sumienność i samodzielność.

Oferujemy

  • umowę o pracę w dynamicznym przedsiębiorstwie,
  • zgrany zespół i międzynarodowy kontekst pracy,
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • elastyczny czas pracy.

Zapewniamy

  • niezbędne narzędzia pracy – komputer i tel. służbowy,
  • spotkanie wprowadzające, szkolenie wdrożeniowe,
  • dostęp do firmowego systemu benefitów,
  • dobrą kawę w pracy – bez limitu.

Dbamy o

  • miłą atmosferę i przyjazne warunki pracy.

Ogłoszenie archiwalne