Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. finansów i analiz

OBSZAR METROPOLITALNY GDAŃSK-GDYNIA-SOPOT

  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie rozliczeń projektu MEVO (wystawianie dokumentów księgowych, realizacja przelewów, wyliczanie składek i budżetów);

  • Sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych;

  • Bieżące monitorowanie systemu w zakresie:

  • analizy przepływów finansowych i płynności finansowej w projekcie;

  • analizy liczby użytkowników i liczby przejazdów;

  • analizy rodzajów użytkowników i innych statystyk systemu.

  • Sporządzanie analiz i raportów statystycznych na podstawie danych z systemów;

  • Przygotowanie dokumentacji finansowej projektu oraz współpraca z audytorem zewnętrznym;

  • Samodzielne ewidencjonowanie dokumentów w systemie księgowym lub we współpracy z biurem rachunkowym związanych z projektem;

  • Księgowanie zakupowych i sprzedażowych zdarzeń gospodarczych lub współpraca z biurem rachunkowym w tym zakresie;

  • Współpraca z biurem rachunkowym lub głównym księgowym stowarzyszenia;

  • Kontrolowanie i monitorowanie budżetu projektu i jego aktualizacja;

  • Przygotowywanie zleceń wewnętrznych, kosztorysów i rozeznań rynku w zakresie wydatków związanych z projektem;

  • Ścisła współpraca ze specjalistą ds. marketingu i sprzedaży projektu MEVO.

Nasze wymagania

Wymagania niezbędne (formalne):

wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, administracja, księgowość, bankowość, finanse i rachunkowość, transport i pokrewne (bądź równorzędne studia podyplomowe);

Uwaga: Osoby, które nie spełniają wymogu formalnego nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym naborze.

Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

doświadczenie zawodowe (etat/umowy zlecenia lub inna forma współpracy):

- min. 5 lat, w tym minimum 2 lata w pracach w administracji publicznej, organizacjach pozarządowych lub w innych instytucjach;

- posiadanie kluczowych kompetencji i umiejętności pozwalających na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: samodzielność, dokładność, sumienność, terminowość; umiejętność obsługi komputera biegła znajomość Excela;

- doświadczenie w prowadzeniu kompleksowej obsługi finansowej projektów;

- chęć rozwijania się, poszerzania wiedzy, śledzenia zmian w zakresie ustawy o rachunkowości.

Inne:

- samodzielność i dynamizm w działaniu;

- wysokie umiejętności organizacyjne;

- umiejętność pracy w zespole i angażowania innych w aktywną współpracę;

- operatywność i inicjatywa;

- umiejętność skutecznego działania pod presją czasu;

- wysoka kultura osobista.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat,

  • premie uznaniowe,

  • dodatkowe roczne wynagrodzenie tzw. „trzynastka”,

  • udział w projektach międzynarodowych,

  • możliwość rozwoju zawodowego,

  • możliwość korzystania z programu MultiSport,

  • elastyczny tryb pracy (możliwość pracy zdalnej).

O nas

Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot (dawniej: Gdański Obszar Metropolitalny) to stowarzyszenie 59 gmin, miast i powiatów, w których mieszka ponad 1,6 mln mieszkańców. Swoją działalność rozpoczęliśmy 15 września 2011 roku.

Najważniejszym celem OMGGS jest podejmowanie działań, które poprawiają komfort i jakość życia mieszkańców. Chcemy, by nasza metropolia rozwijała się gospodarczo i społecznie i mogła konkurować z innymi obszarami metropolitalnymi w kraju i na świecie. Działamy w takich obszarach jak: transport publiczny, rynek pracy i aktywizacja mieszkańców, ekonomia społeczna, integracja migrantów, kultura i promocja zdrowia, rozwój lokalnych przedsiębiorstw, ochrona środowiska, planowanie przestrzenne i promocja.

Od 2015 roku OMGGS jest jedną z instytucji pośredniczących we wdrażaniu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Zarządzamy funduszami europejskimi o wartości 1,76 mld zł, co przekłada się na pakiet prawie 180 projektów o całkowitej wartości 3,13 mld zł.