Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. finansów i analiz
OBSZAR METROPOLITALNY GDAŃSK-GDYNIA-SOPOT
Gdańsk
Gdańsk, pomorskie- ogłoszenie wygasło 12 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
Twój zakres obowiązków
Prowadzenie rozliczeń projektu MEVO (wystawianie dokumentów księgowych, realizacja przelewów, wyliczanie składek i budżetów);
Sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych;
Bieżące monitorowanie systemu w zakresie:
analizy przepływów finansowych i płynności finansowej w projekcie;
analizy liczby użytkowników i liczby przejazdów;
analizy rodzajów użytkowników i innych statystyk systemu.
Sporządzanie analiz i raportów statystycznych na podstawie danych z systemów;
Przygotowanie dokumentacji finansowej projektu oraz współpraca z audytorem zewnętrznym;
Samodzielne ewidencjonowanie dokumentów w systemie księgowym lub we współpracy z biurem rachunkowym związanych z projektem;
Księgowanie zakupowych i sprzedażowych zdarzeń gospodarczych lub współpraca z biurem rachunkowym w tym zakresie;
Współpraca z biurem rachunkowym lub głównym księgowym stowarzyszenia;
Kontrolowanie i monitorowanie budżetu projektu i jego aktualizacja;
Przygotowywanie zleceń wewnętrznych, kosztorysów i rozeznań rynku w zakresie wydatków związanych z projektem;
Ścisła współpraca ze specjalistą ds. marketingu i sprzedaży projektu MEVO.
Nasze wymagania
Wymagania niezbędne (formalne):
wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, administracja, księgowość, bankowość, finanse i rachunkowość, transport i pokrewne (bądź równorzędne studia podyplomowe);
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wymogu formalnego nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym naborze.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
doświadczenie zawodowe (etat/umowy zlecenia lub inna forma współpracy):
- min. 5 lat, w tym minimum 2 lata w pracach w administracji publicznej, organizacjach pozarządowych lub w innych instytucjach;
- posiadanie kluczowych kompetencji i umiejętności pozwalających na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: samodzielność, dokładność, sumienność, terminowość; umiejętność obsługi komputera biegła znajomość Excela;
- doświadczenie w prowadzeniu kompleksowej obsługi finansowej projektów;
- chęć rozwijania się, poszerzania wiedzy, śledzenia zmian w zakresie ustawy o rachunkowości.
Inne:
- samodzielność i dynamizm w działaniu;
- wysokie umiejętności organizacyjne;
- umiejętność pracy w zespole i angażowania innych w aktywną współpracę;
- operatywność i inicjatywa;
- umiejętność skutecznego działania pod presją czasu;
- wysoka kultura osobista.
To oferujemy
stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat,
premie uznaniowe,
dodatkowe roczne wynagrodzenie tzw. „trzynastka”,
udział w projektach międzynarodowych,
możliwość rozwoju zawodowego,
możliwość korzystania z programu MultiSport,
elastyczny tryb pracy (możliwość pracy zdalnej).
O nas
Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot (dawniej: Gdański Obszar Metropolitalny) to stowarzyszenie 59 gmin, miast i powiatów, w których mieszka ponad 1,6 mln mieszkańców. Swoją działalność rozpoczęliśmy 15 września 2011 roku.
Najważniejszym celem OMGGS jest podejmowanie działań, które poprawiają komfort i jakość życia mieszkańców. Chcemy, by nasza metropolia rozwijała się gospodarczo i społecznie i mogła konkurować z innymi obszarami metropolitalnymi w kraju i na świecie. Działamy w takich obszarach jak: transport publiczny, rynek pracy i aktywizacja mieszkańców, ekonomia społeczna, integracja migrantów, kultura i promocja zdrowia, rozwój lokalnych przedsiębiorstw, ochrona środowiska, planowanie przestrzenne i promocja.
Od 2015 roku OMGGS jest jedną z instytucji pośredniczących we wdrażaniu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Zarządzamy funduszami europejskimi o wartości 1,76 mld zł, co przekłada się na pakiet prawie 180 projektów o całkowitej wartości 3,13 mld zł.