Oferta pracy

Specjalista ds. finansów i rozliczeń

EVEREST INVESTMENT MANAGEMENT S A O firmie

EVEREST INVESTMENT MANAGEMENT S A

Stawki 2

Warszawa

Everest Investment Management S.A. jest domem maklerskim posiadającym zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na zarządzanie portfelem instrumentów finansowych i doradztwo inwestycyjne.

Specjalista ds. finansów i rozliczeń

Rozwijająca się instytucja finansowa poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. finansów i rozliczeń.


Opis stanowiska (zakres czynności):

  • Koordynowanie bieżącej współpracy z zewnętrznym Biurem Finansowo-Księgowym, w tym przekazywanie wymaganych codziennych informacji,
  • Przygotowywanie raportów dotyczących bieżącego monitorowania przychodów oraz kosztów Domu Maklerskiego dla potrzeb Zarządu oraz Rady Nadzorczej,
  • Wspieranie Zarządu w planowaniu oraz sporządzaniu rocznych budżetów dla Domu Maklerskiego,
  • Kompletowanie informacji do sporządzania sprawozdań do KDPW, NBP oraz innych cyklicznych opłat, w tym, m.innymi, Rzecznika finansowego,
  • Przygotowywanie kwartalnych zestawień wyników finansowych Domu Maklerskiego na tle rynku,
  • Przygotowywanie informacji do naliczania systemu rekompensat,
  • Kontakty z bankami prowadzącymi rachunki bieżące Domu Maklerskiego,
  • Aktualizacja oraz przekazywanie wymaganej dokumentacji kadrowo-płacowej do Biura Finansowo- Księgowego, w tym przygotowywanie wg wzorca umów o pracę oraz skierowań na badania lekarskie przed przyjęciem do pracy kandydatów na pracowników.
  • Prowadzenie spraw z urzędami KRS, US, ZUS itp..

Wymagania:

  • doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w instytucji finansowej
  • wykształcenie minimalne licencjat w zakresie finansów lub bankowości i finansów oraz zarządzania
  • znajomość rachunkowości finansowej i zarządczej
  • doświadczenie w relacjach z urzędami
  • zaangażowanie i wysoka samodzielność w działaniu
  • odpowiedzialność i terminowość wykonywanych zadań
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność współpracy z różnymi komórkami organizacyjnymi
  • praktyczna znajomość MS Office

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i doświadczenia zawodowego,
  • pracę w doświadczonym i dynamicznym zespole,
  • zdobycie doświadczenia zawodowego w instytucji finansowej działającej na rynku kapitałowym.


Jeżeli zainteresowała Cię nasza propozycja wyślij CV za pomocą Aplikuj.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy