Abyśmy mogli uwzględnić Pani/Pana kandydaturę w procesie rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. administracyjnych, prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

„Zgadzam się na przetwarzanie przez VD ER sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. administracyjnych”.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Specjalista ds. finansowych i rozliczeń

VD ER sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 25 dni
    15 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

VD ER sp. z o.o.

VD ER sp. z o.o. jest spółką, która zarządza nieruchomościami komercyjnymi zlokalizowanymi głównie we Wrocławiu, w tym biurowcami ZITA i EPSILON. W biurowcu ZITA zlokalizowany jest jedno z najlepszych wrocławskich biur coworkingowych. Spółka zajmuje się również nabywaniem nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Mając na uwadze, że spółka planuje dalej się rozwijać, realizować inwestycje budowlane, poszukuje ambitnych i sympatycznych pracowników, którzy stworzą skuteczny i rozwojowy zespół.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. finansowych i rozliczeń

Miejsce pracy: Wrocław

Do obowiązków kandydata należeć będzie: 

  • weryfikacja dokumentów finansowych pod kątem ich zgodności z zawartymi umowami i ich akceptacja w systemie EOD,
  • odpowiedzialność za terminową realizację płatności zgodnie z ustalonymi procedurami,
  • monitorowanie bieżących należności i zobowiązań, kierowanie wniosków o podjęcie działań windykacyjnych,
  • monitorowanie utrzymania ustalonych warunków finansowania oraz rekomendowanie działań w celu minimalizacji ryzyk z ich ewentualnym niedotrzymaniem,
  • weryfikacja spełnienia wymagań umownych przy płatnościach za faktury GW, weryfikacja oświadczeń podwykonawców, prowadzenie rozliczeń i zwrot kwot zatrzymanych tytułem należytego zabezpieczenia wykonania umowy dla GW oraz innych kontrahentów,
  • dokonywanie spłat rat kredytów oraz procesu wypłaty odsetek od obligacji,
  • odpowiedzialność za bieżącą współpracę z bankami,
  • współpraca z dostawcą usług księgowych w zakresie niezbędnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań,
  • administrowanie środkami trwałymi i majątkiem niskocennym (prowadzenie zestawień, wystawianie dokumentów księgowych związanych ze środkami trwałymi, uczestnictwo w inwentaryzacjach),
  • odpowiedzialność za pozyskiwanie ofert i obejmowanie ubezpieczeniem składników majątku oraz obszarów działalności spółek w grupie,
  • odpowiedzialność za terminowe fakturowanie kontrahentów,
  • pobierania i archiwizacja wyciągów bankowych,
  • prowadzenie zestawienia rachunków bankowych,
  • prowadzenie korespondencji z kontrahentami w zakresie rozliczeń (przygotowywanie i wysyłka kompensat, pism ws. nadpłat, obsługa otrzymanych wezwań do zapłaty).

Wymagania i kompetencje:

  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętności analityczne i pracy z dużą ilością danych,
  • znajomość rozliczeń w obrocie gospodarczym oraz zasad i procedur bankowych,
  • znajomość podstaw księgowości,
  • skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność w działaniu,
  • znajomość MS Office (w szczególności bardzo dobra znajomość programu Excel),
  • umiejętność planowania i ustalania priorytetów,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole.

Kandydatom oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • interesującą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • możliwość rozwoju oraz podnoszenia swoich umiejętności i kwalifikacji,
  • pracę w systemie jednozmianowym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilność zatrudnienia i dobrą atmosferę pracy,
  • możliwość rozwoju w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej,
  • dostęp do dobrze wyposażonego zaplecza socjalnego,
  • ciekawe spotkania integracyjne.


VD ER sp. z o.o. jest spółką, która zarządza nieruchomościami komercyjnymi zlokalizowanymi głównie we Wrocławiu, w tym biurowcami ZITA i EPSILON. W biurowcu ZITA zlokalizowany jest jedno z najlepszych wrocławskich biur coworkingowych. Spółka zajmuje się również nabywaniem nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Mając na uwadze, że spółka planuje dalej się rozwijać, realizować inwestycje budowlane, poszukuje ambitnych i sympatycznych pracowników, którzy stworzą skuteczny i rozwojowy zespół.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. finansowych i rozliczeń

Do obowiązków kandydata należeć będzie: 

  • weryfikacja dokumentów finansowych pod kątem ich zgodności z zawartymi umowami i ich akceptacja w systemie EOD,
  • odpowiedzialność za terminową realizację płatności zgodnie z ustalonymi procedurami,
  • monitorowanie bieżących należności i zobowiązań, kierowanie wniosków o podjęcie działań windykacyjnych,
  • monitorowanie utrzymania ustalonych warunków finansowania oraz rekomendowanie działań w celu minimalizacji ryzyk z ich ewentualnym niedotrzymaniem,
  • weryfikacja spełnienia wymagań umownych przy płatnościach za faktury GW, weryfikacja oświadczeń podwykonawców, prowadzenie rozliczeń i zwrot kwot zatrzymanych tytułem należytego zabezpieczenia wykonania umowy dla GW oraz innych kontrahentów,
  • dokonywanie spłat rat kredytów oraz procesu wypłaty odsetek od obligacji,
  • odpowiedzialność za bieżącą współpracę z bankami,
  • współpraca z dostawcą usług księgowych w zakresie niezbędnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań,
  • administrowanie środkami trwałymi i majątkiem niskocennym (prowadzenie zestawień, wystawianie dokumentów księgowych związanych ze środkami trwałymi, uczestnictwo w inwentaryzacjach),
  • odpowiedzialność za pozyskiwanie ofert i obejmowanie ubezpieczeniem składników majątku oraz obszarów działalności spółek w grupie,
  • odpowiedzialność za terminowe fakturowanie kontrahentów,
  • pobierania i archiwizacja wyciągów bankowych,
  • prowadzenie zestawienia rachunków bankowych,
  • prowadzenie korespondencji z kontrahentami w zakresie rozliczeń (przygotowywanie i wysyłka kompensat, pism ws. nadpłat, obsługa otrzymanych wezwań do zapłaty).

Wymagania i kompetencje:

  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętności analityczne i pracy z dużą ilością danych,
  • znajomość rozliczeń w obrocie gospodarczym oraz zasad i procedur bankowych,
  • znajomość podstaw księgowości,
  • skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność w działaniu,
  • znajomość MS Office (w szczególności bardzo dobra znajomość programu Excel),
  • umiejętność planowania i ustalania priorytetów,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole.
2 - 4 lat

Kandydatom oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • interesującą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • możliwość rozwoju oraz podnoszenia swoich umiejętności i kwalifikacji,
  • pracę w systemie jednozmianowym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilność zatrudnienia i dobrą atmosferę pracy,
  • możliwość rozwoju w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej,
  • dostęp do dobrze wyposażonego zaplecza socjalnego,
  • ciekawe spotkania integracyjne.

Ogłoszenie archiwalne