CUSHMAN & WAKEFIELD

Specjalista ds. Finansowych

CUSHMAN & WAKEFIELD O firmie

CUSHMAN & WAKEFIELD

plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1

Warszawa

top

Cushman & Wakefield jest światowym liderem w dziedzinie usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi, pomagając klientom zmienić sposób, w jaki ludzie pracują, robią zakupy i żyją. 43 000 Pracowników firmy w ponad 60 krajach zapewnia kompleksowe, lokalne i globalne usługi, które tworzą znaczącą wartość dla najemców i inwestorów na całym świecie. Cushman & Wakefield jest jedną z największych firm świadczących usługi w zakresie nieruchomości komercyjnych o przychodach w wysokości 5 mld USD w podstawowych usługach leasingu agencyjnego, usługach majątkowych, rynkach kapitałowych, usługach dla obiektów (markowe usługi C&W), globalnych usługach najemców, zarządzaniu inwestycjami (marki DTZ Investors), usługi projektowe i rozwojowe, reprezentacja i wycena najemców oraz doradztwo.

 

Cushman&Wakefield w Polsce poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Finansowych

Naszym Kandydatom chcemy zaoferować:

  • ciekawą pracę w międzynarodowej i wiodącej na rynku zarządzania nieruchomościami organizacji
  • możliwość stałego rozwijania własnej wiedzy i kompetencji
  • udział w ciekawych projektach globalnych i lokalnych
  • szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych Pracodawcy:
    • prywatna opieka medyczna
    • grupowe ubezpieczenie na życie
    • program Multisport,
    • świadczenia z funduszu socjalnego
    • nowoczesne narzędzia integrujące Pracowników poprzez aktywności sportowe

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dołączenie do młodego i dynamicznego zespołu

 

Zakres obowiązków:

  • umowy najmu: przygotowywanie abstraktów i wprowadzanie danych do systemu operacyjnego; monitoring kluczowych terminów najmu i koordynacja następujących procesów finansowych: procesowanie indeksacji umów najmu, refakturowanie kosztów mediów, fakturowanie obciążeń ad-hoc, ustalanie stawek czynszu najmu. Identyfikowanie poprawnych wskaźników indeksacji i inicjowanie procesu indeksacji stawek czynszu najmu
  • fakturowanie: Generowanie obciążeń najemców (wystawianie faktur) lub akceptowanie obciążeń ‘pro-forma’ w systemie operacyjnym na bazie skonfigurowanych danych finansowych
  • raportowanie finansowe: Przygotowywanie raportów dla Klientów zewnętrznych. Weryfikacja raportów i zestawień dla Klientów generowanych przez zewnętrznych partnerów biznesowych, w tym przygotowywanie komentarzy, analizowanie odchyleń od budżetów i prognoz finansowych.
  • pozostałe raporty: Dostarczanie danych zgodnie z wymogami Klienta dla zarządzanych nieruchomości, obsługa systemów klienckich.
  • wsparcie w procesie odzyskiwania należności: Kontakt z najemcami celem uzgodnienia harmonogramu płatności, wysyłanie zawiadomień o zaległościach. Analizowanie potencjalnych odpisów na należności i utrzymywanie kontaktu z Klientem i zarządcami nieruchomości w kwestiach problematycznych najemców
  • udzielanie Klientowi informacji zwrotnej dotyczących obszarów finansowych i odpowiedzi na bieżące zapytania
  • udzielanie stronom trzecim, tj.: najemcy, dostawcy, audytorzy – w zależności od potrzeby potrzebnych informacji
  • pomoc / wsparcie dla wszystkich stron zaangażowanych w procesy finansowe – Klient, zewnętrzne centrum usług wspólnych, struktura organizacyjna w Polsce

Wymagania:

  • 1-3 – lat doświadczenia w obszarze korporacyjnych usług finansowych
  • właściwe rozumienie obszarów kluczowych działania (procesów księgowych AP/AR oraz fakturowania)
  • podstawowa wiedza o procesach finansowych funkcjonujących w centrach usług wspólnych
  • znajomość Ms Excel w stopniu dobrym
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym (B2)
  • umiejętność numerycznego i logicznego argumentowania
  • komunikatywność i dobre umiejętności interpersonalne

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV z” klikając na przycisk Aplikuj znajdujący się na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o. w celu realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku.

Zastrzegamy sobie prawo, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Cushman & Wakefield Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod adresem przy pl. Piłsudskiego 1, 00-078 Warszawa, KRS: 0000039711, NIP: 5261010862, REGON: 010800514. Administrator zapewnia realizację uprawnień wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO).

Cushman & Wakefield jest światowym liderem w dziedzinie usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi, pomagając klientom zmienić sposób, w jaki ludzie pracują, robią zakupy i żyją. 43 000 Pracowników firmy w ponad 60 krajach zapewnia kompleksowe, lokalne i globalne usługi, które tworzą znaczącą wartość dla najemców i inwestorów na całym świecie. Cushman & Wakefield jest jedną z największych firm świadczących usługi w zakresie nieruchomości komercyjnych o przychodach w wysokości 5 mld USD w podstawowych usługach leasingu agencyjnego, usługach majątkowych, rynkach kapitałowych, usługach dla obiektów (markowe usługi C&W), globalnych usługach najemców, zarządzaniu inwestycjami (marki DTZ Investors), usługi projektowe i rozwojowe, reprezentacja i wycena najemców oraz doradztwo.

 

Cushman&Wakefield w Polsce poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Finansowych

Naszym Kandydatom chcemy zaoferować:

  • ciekawą pracę w międzynarodowej i wiodącej na rynku zarządzania nieruchomościami organizacji
  • możliwość stałego rozwijania własnej wiedzy i kompetencji
  • udział w ciekawych projektach globalnych i lokalnych
  • szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych Pracodawcy:
    • prywatna opieka medyczna
    • grupowe ubezpieczenie na życie
    • program Multisport,
    • świadczenia z funduszu socjalnego
    • nowoczesne narzędzia integrujące Pracowników poprzez aktywności sportowe

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dołączenie do młodego i dynamicznego zespołu

 

Zakres obowiązków:

  • umowy najmu: przygotowywanie abstraktów i wprowadzanie danych do systemu operacyjnego; monitoring kluczowych terminów najmu i koordynacja następujących procesów finansowych: procesowanie indeksacji umów najmu, refakturowanie kosztów mediów, fakturowanie obciążeń ad-hoc, ustalanie stawek czynszu najmu. Identyfikowanie poprawnych wskaźników indeksacji i inicjowanie procesu indeksacji stawek czynszu najmu
  • fakturowanie: Generowanie obciążeń najemców (wystawianie faktur) lub akceptowanie obciążeń ‘pro-forma’ w systemie operacyjnym na bazie skonfigurowanych danych finansowych
  • raportowanie finansowe: Przygotowywanie raportów dla Klientów zewnętrznych. Weryfikacja raportów i zestawień dla Klientów generowanych przez zewnętrznych partnerów biznesowych, w tym przygotowywanie komentarzy, analizowanie odchyleń od budżetów i prognoz finansowych.
  • pozostałe raporty: Dostarczanie danych zgodnie z wymogami Klienta dla zarządzanych nieruchomości, obsługa systemów klienckich.
  • wsparcie w procesie odzyskiwania należności: Kontakt z najemcami celem uzgodnienia harmonogramu płatności, wysyłanie zawiadomień o zaległościach. Analizowanie potencjalnych odpisów na należności i utrzymywanie kontaktu z Klientem i zarządcami nieruchomości w kwestiach problematycznych najemców
  • udzielanie Klientowi informacji zwrotnej dotyczących obszarów finansowych i odpowiedzi na bieżące zapytania
  • udzielanie stronom trzecim, tj.: najemcy, dostawcy, audytorzy – w zależności od potrzeby potrzebnych informacji
  • pomoc / wsparcie dla wszystkich stron zaangażowanych w procesy finansowe – Klient, zewnętrzne centrum usług wspólnych, struktura organizacyjna w Polsce

Wymagania:

  • 1-3 – lat doświadczenia w obszarze korporacyjnych usług finansowych
  • właściwe rozumienie obszarów kluczowych działania (procesów księgowych AP/AR oraz fakturowania)
  • podstawowa wiedza o procesach finansowych funkcjonujących w centrach usług wspólnych
  • znajomość Ms Excel w stopniu dobrym
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym (B2)
  • umiejętność numerycznego i logicznego argumentowania
  • komunikatywność i dobre umiejętności interpersonalne

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV z” klikając na przycisk Aplikuj znajdujący się na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o. w celu realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku.

Zastrzegamy sobie prawo, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Cushman & Wakefield Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod adresem przy pl. Piłsudskiego 1, 00-078 Warszawa, KRS: 0000039711, NIP: 5261010862, REGON: 010800514. Administrator zapewnia realizację uprawnień wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy