Ta oferta pracy jest nieaktualna od 74 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Floty i Administracji

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 28.08.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Amex Stationery Sp. z o.o. - importer i dystrybutor artykułów biurowych i szkolnych. 
    Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej, a jednocześnie nowoczesną i dynamiczną. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

    Specjalista ds. Floty i Administracji

    Miejsce pracy: Kraków
    ADM-0918

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    Flota

    • nadzór nad stanem technicznym pojazdów oraz prowadzenie dokumentacji floty ok. 30 samochodów
    • współpraca z ubezpieczycielami, warsztatami naprawczymi oraz dostawcami materiałów i usług związanych z flotą
    • autoryzacja i nadzór nad procesem napraw mechanicznych oraz blacharsko-lakierniczych pojazdów, w tym nad usuwaniem szkód w ramach umów ubezpieczenia
    • organizacja zakupu i sprzedaży samochodów firmowych
    • działania związane z zakupem i okresową wymianą opon
    • monitorowanie terminów przeglądów technicznych
    • obsługa samochodów służbowych Zarządu
    • wsparcie użytkowników samochodów służbowych
    • aktualizacja Regulaminu Floty oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów przez użytkowników samochodów służbowych
    • tworzenie budżetu na zakup i koszty eksploatacji samochodów
    • analiza i raportowanie kosztów samochodów firmowych
    • opisywanie faktur flotowych
    • optymalizacja kosztów utrzymania floty samochodowej 

    Administracja

    • zarządzanie operacyjne stanem technicznym terenu, nieruchomości, technicznych środków pracy
    • zlecanie, organizowanie i nadzór nad pracą firm współpracujących (np. firm dostarczających usługi ochrony, sprzątania, firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.)
    • nadzór nad inwestycjami zwiększającymi poziom infrastruktury technicznej firmy
    • organizacja zakupu wyposażenia i narzędzi pracy
    • analiza rynku usług utrzymania nieruchomości, dostaw mediów, serwisu wyposażenia i urządzeń
    • współtworzenie budżetu kosztów administracyjnych
    • wystawianie faktur sprzedaży usług najmu i mediów
    • opisywanie faktur administracyjnych

     

    Od kandydatów oczekujemy:

    • wykształcenie techniczne
    • sumienność i obowiązkowość
    • bardzo dobra obsługa komputera (Excel, Word)
    • prawo jazdy kat. B (czynne)
    • zaangażowanie i komunikatywność
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • dobra organizacja pracy i samodzielność w podejmowaniu decyzji

    Mile widziane:

    • zamiłowanie do tematyki samochodowej i zmysł techniczny
    • doświadczenie na podobnym stanowisku 

     
    Oferujemy:
    • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
    • pełny etat i rynkowe wynagrodzenie
    • stabilną (długoterminową) współpracę w miłej atmosferze
    • elastyczny czas pracy (8 godzin pracy pomiędzy 7 a 17)
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji



    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk:

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Amex Stationery Sp. z o.o.z siedzibą w Krakowie, ul. Sikorki 2 (Administrator Danych Osobowych, zwany dalej Amex), zgadzasz się na przetwarzanie przez Amex Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść w nim następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Amex Stationery Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.

    Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres niezbędny do zakończenia procesu rekrutacji, jednak nie dłuższy niż 90 dni, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, przez okres 1 roku. 

    W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected] lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem [email protected]

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Amex Stationery Sp. z o.o.z siedzibą w Krakowie, ul. Sikorki 2 (Administrator Danych Osobowych, zwany dalej Amex), zgadzasz się na przetwarzanie przez Amex Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść w nim następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Amex Stationery Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.

    Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres niezbędny do zakończenia procesu rekrutacji, jednak nie dłuższy niż 90 dni, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, przez okres 1 roku. 

    W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected] lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem [email protected]