Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1213 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Handlowych

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie
  • Specjalista
  • 24.03.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Handlowych
    Miejsce pracy: Olsztyn
    Nr ref.: SDHO

    Zadania:

    • Sprzedaż programów świadczeń pozapłacowych/benefitów pozapłacowych
    • Badanie potrzeb klientów
    • Monitorowanie działań konkurencji, analiza potrzeb Klientów
    • Budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych Klientów Biznesowych
    • Przygotowywanie ofert dostosowanych do wymagań klientów
    • Doradztwo merytoryczne z zakresie programów świadczeń pozapłacowych i rozwiązań IT
    • Negocjacje w imieniu Spółki warunków współpracy i umów handlowych,
    • Współudział w tworzeniu strategii sprzedaży produktów/usług Grupy Benefit Systems

    Oczekiwania

    • Min 2 letnie doświadczenie w sprzedaży do Klientów Biznesowych
    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe w obszarze sprzedaży
    • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
    • Wysokie umiejętności komunikacyjne
    • Wysoka kultura osobista, nienaganna prezencja
    • Dyspozycyjność (w tym wyjazdy służbowe)
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
    • Wysoka samodzielność, umiejętności planowania pracy, zdolności analityczne
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excell )

    Oferujemy:

    • Pracę w firmie będącej liderem w swojej branży
    • Pełną wyzwań prace w dynamicznie rozwijającej się firmie
    • Realny wpływ na rozwój rynku innowacyjnych świadczeń pozapłacowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Program pozapłacowych benefitów dostosowanych do indywidualnych potrzeb