specjalista ds. handlowych

Randstad Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Specjalista (Mid / Regular)

Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych.

Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!

specjalista ds. handlowychNumer ref.: /176/11/2021/PJ/99868

zadania

  • pozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych w tym wyszukiwanie nowych rynków
  • utrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymi
  • opracowanie odpowiednich prognoz sprzedaży
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółka
  • udział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznych
  • wyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotami
  • tłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa,
  • nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientów
  • analiza rynku konkurencji
  • przygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowych
  • udział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),
  • dbanie o dobry wizerunek firmy
  • przestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantami

oczekujemy

  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)
  • doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowa
  • znajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widziana
  • swobodnego poruszania się w tematach technicznych
  • umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
  • umiejętności budowania relacji biznesowych
  • umiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasu
  • łatwości nawiązywania kontaktów
  • inicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązań
  • zorientowania na cele i wynik
  • umiejętności organizacji czasu pracy
  • umiejętności określania priorytetów
  • samodzielności i operatywności
  • gotowości do podejmowania nowych wyzwań
  • wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
  • wysokiej kultury osobistej, dyplomatyczności
  • odpowiedzialności
  • dojrzałości biznesowej
  • wysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowych

oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • dwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznych
  • bogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkich
  • międzynarodowe i unikatowe środowisko pracy
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Ogłoszenie archiwalne