Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Help Desk

Grupa CopernicusO firmie

Grupa Copernicus

aleja Jana Pawła II 29

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • MS Windows

  • Active Directory

  • WordPress

  • PowerShell

Twój zakres obowiązków

  • instalacja, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego,

  • współpraca i kontakt z zewnętrznymi dostawcami,

  • wsparcie bezpośrednie i zdalne pracowników,

  • rejestracja i analiza zgłoszeń w systemie Help Desk,

  • monitoring serwerów i systemów informatycznych.

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość systemów MS Windows 7,10, Server 2012 R2, 2016, Active Directory, Exchange 2016, Office 365,

  • podstawowa znajomość zagadnień sieciowych,

  • Znajomość Wordpress, PowerShell,

  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne posługiwanie się dokumentacją techniczną,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista.

To oferujemy

  • Pracę w miłej atmosferze wśród doświadczonych ludzi

  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia

  • Pracę przy ciekawych projektach

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

Grupa Copernicus

Grupa Copernicus jest obecna na rynku od niemal 15 lat.

W sektorze finansowym staliśmy się częścią jego transformacji oraz rozwoju. Poszukujemy osób, które nie tylko angażują się w biznes, ale też chcą zmieniać myślenie o inwestycjach i rynku kapitałowym.

Przewiń do profilu firmy