Oferta pracy

Specjalista ds. helpdesk

Artifex Mundi Spółka Akcyjna

  • Szewczenki 8B, Katowice
    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Artifex Mundi Spółka Akcyjna

Szewczenki 8B

Katowice

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie wyposażenia stanowiska pracy dla nowych pracowników (zakup i konfiguracja potrzebnego sprzętu komputerowego)

  • Instalacja oprogramowania

  • Przygotowywanie dostępów do aplikacji dla nowych pracowników zgodnie z procedurami określonymi przez Administratora systemów

  • Wykonywanie drobnych napraw, poprawa parametrów funkcjonowania danych stacji roboczych

  • Przygotowywanie sprzętu do utylizacji

  • Bieżąca pomoc pracownikom w kwestiach sprzętowych i oprogramowania klienckiego (konsultacje, naprawy i inne działania mające na celu spowodowanie, aby sprzęt i oprogramowanie działały danemu pracownikowi poprawnie)

  • Identyfikacja problemów technicznych w przypadku problemów ze sprzętem i oprogramowaniem klienckim

  • Naprawa sprzętu i oprogramowania klienckiego oraz wsparcie merytoryczne w zakresie funkcjonalności poszczególnych urządzeń i oprogramowania klienckiego

  • Pilne reagowanie na wszelkie awarie, które dotyczą prawidłowego funkcjonowania stacji roboczych i innych narzędzi związanych ze stacjami roboczymi

  • Zakup licencji oprogramowania klienckiego (licencje, subskrypcje, pluginy, assety itp.)

  • Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z oprogramowaniem serwerowym i zarządzanym centralnie

  • Konfigurowanie narzędzi IT pod zgłaszane potrzeby użytkowników

  • Weryfikacja postanowień licencyjnych oprogramowania (licencje, subskrypcje, pluginy, assety itp.) zamówionego przez pracowników

  • Pomoc użytkownikom / pracownikom w rozwiązywaniu bieżących problemów pojawiających się podczas obsługi systemów informatycznych

  • Tworzenie dokumentacji i instrukcji dla użytkowników

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, w tym klienta wewnętrznego, minimum 1 rok

  • Doświadczenie w konfigurowaniu i serwisowaniu sprzętu i softu minimum 1 rok

  • Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i softem

  • Komunikatywność w zakresie rozwiazywania problemów użytkowników

  • Angielski B1/B2 – czytanie dokumentacji, kontakty z dostawcami

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • parking dla pracowników

Artifex Mundi Spółka Akcyjna

Jesteśmy Artifex Mundi. Od 15 lat z pasją tworzymy gry z gatunku HOPA i RPG. Mamy na koncie ponad 90 tytułów dostępnych na najpopularniejszych systemach i urządzeniach: PC, Mac oraz na urządzeniach mobilnych (smartfonach, tabletach i innych urządzeniach sterowanych systemami Android, iOS, Windows 10), na konsolach do gier (Xbox One, Xbox Series, PlayStation 4, Playstation 5, Nintendo Switch).

Po momencie ciszy wracamy do gry, aby zrobić kolejny duży krok w rozwoju naszej firmy.

Naszym celem jest tworzenie światowej klasy mobilnych gier f2p i aby to osiągnąć budujemy zespół doświadczonych ludzi łączących najwyższej klasy rzemiosło z artystyczną pasją. Mamy ambicję tworzyć gry, które zostaną z graczami z całego świata na długie lata.

Przewiń do profilu firmy

Dołączając do nas pamiętaj o tym, że:

  • Budujemy zespół złożony z zaangażowanych talentów. Zapewniamy pewne zatrudnienie na UoP lub B2B .

  • Rozwój jest kluczem do sukcesu, dlatego możesz być pewny nielimitowanego budżetu na szkolenia.

  • Dobre projekty powstają tylko w wyjątkowej atmosferze. Dbamy o nią opierając się o trzy filary: szacunek, zaufanie, komunikacja. Jasno i bez zadęcia.

  • Get things done. Wierzymy w zadaniowość, nie godziny. Dlatego promujemy elastyczne.

  • Jeśli jesteś zmotoryzowany / zmotoryzowana, pod naszym biurem zawsze znajdziesz miejsce na swój samochód czy motocykl lub rower.

  • O zdrowie trzeba dbać. Mamy dla Ciebie prywatną opiekę medyczną i kartę sportową.