Specjalista ds. Helpdesk

Columbus Energy S.A.

Columbus Energy S.A.

Jasnogórska 9

Prądnik Biały

Kraków

Technologie, których używamy

Mile widziane

  • Active Directory

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie działu IT w realizacji zadań

  • Utrzymywanie wewnętrznego serwisu infrastruktury i sprzętu IT

  • Instalowanie i konfigurowanie komputerowych stanowisk, telefonów, drukarek, urządzeń peryferyjnych

  • Przeprowadzanie wewnętrznych inwentaryzacji urządzeń IT oraz badanie stanu ich pracy

  • Wsparcie techniczne przy wdrażaniu nowych projektów informatycznych

Nasze wymagania

  • Wykształcenie Średnie (Kierunkowe/Profilowe) Informatyczne/IT

  • Min. 6 msc doświadczenia zawodowego na podobnych stanowiskach

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność skutecznego przekazywania wiedzy/instrukcji

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie rozumienia dokumentacji technicznej IT

  • Umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w działaniu

  • Zaawansowana znajomość systemów z rodziny Windows i pakietu MS Office

  • Dbałość o dokumentację i prowadzone rejestry

Mile widziane

  • Prawo jazdy kategorii B

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku HelpDesk lub podobnym

  • Znajomość Active Directory

Tak organizujemy naszą pracę

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • owoce

  • spotkania integracyjne

Columbus Energy S.A.

Jesteśmy najczęściej wybieranym dostawcą domowej fotowoltaiki w Polsce – oferujemy nowoczesne i ekologiczne rozwiązania dla domów, firm i rolników. Dostarczamy kompleksową obsługę klienta oraz opiekę posprzedażową.

Tworzymy zespół ludzi, którzy wierzą, że dzięki energii ze Słońca nasz świat może być lepszy – zarówno pod względem ekologii, jak i ekonomii.

Oferujemy Klientom dostęp do przyszłości – poprzez instalacje fotowoltaiczne, magazyny energii oraz pompy ciepła. Rozwijamy też rozwiązania dla elektromobilności.

Przewiń do profilu firmy