background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. Helpdesk

HOLDING 1O firmie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

HOLDING 1

Puszkarska 7f

Podgórze Duchackie

Kraków

Sprawdź jak dojechać

Technologie, których używamy

Mile widziane

  • Jira

  • Active Directory

  • Confluence

  • DMS (dealer management system)

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie, rejestrowanie, kategoryzacja zgłaszanych incydentów poprzez dedykowany portal oraz infolinię
  • Realizacja zgłoszeń serwisowych
  • Korzystanie z narzędzi do monitoringu infrastruktury
  • Adresowanie zadań do odpowiedniej linii wsparcia
  • Zapewnienie skutecznej wymiany informacji między zespołami zaangażowanymi w rozwiązanie zgłoszonej awarii
  • Budowanie bazy wiedzy oraz instrukcji operacyjnych
  • Aktywny udział we wdrażaniu nowych rozwiązań

Nasze wymagania

  • Dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Praktyki w obsłudze systemów IT i sieci komputerowych
  • Znajomości pakietu MS Office
  • Dobrej znajomości systemów operacyjnych z rodziny MS Windows 7/10/11
  • Znajomości środowiska Active Directory
  • Bardzo dobrej komunikatywności
  • Zaangażowania, entuzjazmu, pozytywnego nastawienia do pracy i współpracy w grupie
  • Silnej orientacji na cel i dużej świadomości biznesowej
  • Umiejętności aktywnego poszukiwania rozwiązań

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy z systemami DMS (Dealer management system)
  • Znajomość aplikacji Jira i Confluence
  • Podstawowa wiedza z zakresu działania IT w środowiskach rozproszonych
  • Rozumienie procesów ITIL (Incydent, Problem, Zmiana, Usługa)

To oferujemy

  • Zatrudniamy naszych Pracowników w oparciu o stabilną umowę o pracę
  • Oferujemy realną możliwość rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się organizacji
  • Zapewniamy wszelkie niezbędne narzędzia pracy
  • Pracujemy partnersko, cenimy sobie bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony współpracowników
  • Oferujemy pracę na najwyższych standardach, w tym bezpieczeństwa i sanitarnych
  • Zapewniamy naszym Pracownikom oraz Ich Rodzinom różnorodne benefity pozapłacowe (opiekę medyczną LuxMed, dofinansowane karty Benefit MultiSport i inne)
  • Organizujemy różnego rodzaju programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Ponadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • zniżki na firmowe produkty i usługi

Na pewno nas znasz.

Zmieniamy motoryzację. Budujemy dla Ciebie.

Jesteśmy polską grupą kapitałową. Od 30 lat tworzymy silny zespół specjalistów, który dziś działa równolegle w czterech branżach: motoryzacji, mobilności, budownictwa mieszkaniowego oraz biurowego. Na co dzień, niezależnie od marki i rynku ułatwiamy ludziom życie. W pracy i po pracy jesteśmy #PozytywnieZaangażowani.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. Helpdesk, Puszkarska 7f, Podgórze Duchackie, Kraków