Yanosik

Specjalista ds. Helpdesk

YanosikO firmie

Yanosik

Perkuna 25

Poznań

top

Firma Neptis S.A. jest producentem, dostawcą i operatorem rozwiązań z obszaru monitoringu pojazdów, nawigacji samochodowej, systemów raportowania pracowników mobilnych oraz twórcą komunikatora dla kierowców Yanosik, skupiającego unikalną społeczność 1,5 mln użytkowników w skali miesiąca.

 

Tworzymy zgrany zespół profesjonalistów z różnych dziedzin, dzięki czemu możemy zaoferować, właśnie Tobie pracę w świetnym zespole!

 

Obecnie poszukujemy:

Specjalista ds. Helpdesk
Miejsce pracy: Poznań

Aplikuj, jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi,
  • nie stresujesz się podczas rozmów telefonicznych,
  • potrafisz pracować w zespole,
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta,
  • sumiennie i obowiązkowo wykonujesz powierzone zadania oraz dążysz do wyznaczonych celów.

 

Jako członek naszego zespołu będziesz odpowiedzialny(a) za:

  • umiejętności szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów technicznych,
  • e-mailową oraz telefoniczną obsługę techniczną klienta flotowego, klienta Yanosik oraz użytkowników aplikacji Yanosik,
  • zaangażowania oraz pozytywnego nastawienia do wykonywanych obowiązków,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pomoc klientom oraz wsparcie techniczne klientów,
  • współpraca z innymi działami firmy.

Co oferujemy?

  • Pakiet prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Nieograniczony dostęp do kawy,herbaty i owoców
  • Jam Session – spotkania w gronie muzycznie utalentowanych pracowników
  • Cykliczne konkursy dla pracowników Grupy
  • Karta Multisport
  • Forma zatrudnienia - Umowa o pracę
  • 8 godzinny, elastyczny dzień pracy 7-15, 8-16, 9-17

Pozwól nam się ze sobą skontaktować i zaprosić na rozmowę kwalifikacyjną.

Firma Neptis S.A. jest producentem, dostawcą i operatorem rozwiązań z obszaru monitoringu pojazdów, nawigacji samochodowej, systemów raportowania pracowników mobilnych oraz twórcą komunikatora dla kierowców Yanosik, skupiającego unikalną społeczność 1,5 mln użytkowników w skali miesiąca.

 

Tworzymy zgrany zespół profesjonalistów z różnych dziedzin, dzięki czemu możemy zaoferować, właśnie Tobie pracę w świetnym zespole!

 

Obecnie poszukujemy:

Specjalista ds. Helpdesk

Aplikuj, jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi,
  • nie stresujesz się podczas rozmów telefonicznych,
  • potrafisz pracować w zespole,
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta,
  • sumiennie i obowiązkowo wykonujesz powierzone zadania oraz dążysz do wyznaczonych celów.

 

Jako członek naszego zespołu będziesz odpowiedzialny(a) za:

  • umiejętności szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów technicznych,
  • e-mailową oraz telefoniczną obsługę techniczną klienta flotowego, klienta Yanosik oraz użytkowników aplikacji Yanosik,
  • zaangażowania oraz pozytywnego nastawienia do wykonywanych obowiązków,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pomoc klientom oraz wsparcie techniczne klientów,
  • współpraca z innymi działami firmy.

Co oferujemy?

  • Pakiet prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Nieograniczony dostęp do kawy,herbaty i owoców
  • Jam Session – spotkania w gronie muzycznie utalentowanych pracowników
  • Cykliczne konkursy dla pracowników Grupy
  • Karta Multisport
  • Forma zatrudnienia - Umowa o pracę
  • 8 godzinny, elastyczny dzień pracy 7-15, 8-16, 9-17

Pozwól nam się ze sobą skontaktować i zaprosić na rozmowę kwalifikacyjną.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy