Grupa ENERIS

Specjalista ds. helpdesk

Grupa ENERISO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 19 dni
    do: 14 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Aktualnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy Kandydatek/ów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Opieka nad powierzonymi informatycznymi systemami produkcyjnymi firmy, w tym opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemów, instrukcji i raportów
  • Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych - helpdesk
  • Zapewnianie wsparcia przy administrowaniu systemami serwerowymi Microsoft 2008/2012/2016, Acitve Directory oraz Linux
  • Administrowanie i wsparcie dla użytkowników przy obsłudze wybranych systemów biznesowych, w tym także w zakresie podstaw merytorycznego działania aplikacji
  • Samodzielna realizacja powierzonych projektów wdrożenia aplikacji lub systemów informatycznych
  • Wykonywanie zleconych zadań administracyjnych, dbanie o bezpieczeństwo usług i danych
  • Uczestniczenie w planowaniu i realizacji działań rozwojowych IT

Co jest dla nas ważne:

  • Wykształcenie wyższe (informatyczne, techniczne lub pokrewne)
  • Min. 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość Windows 7/10
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office od strony wsparcia użytkowników
  • Bardzo dobra znajomość systemów serwerowych Microsoft 2008/2012/2016 oraz Active Directory
  • Znajomość technologii LAN/WAN, IP, VPN, Wireless LAN
  • Praktyczna znajomość administracji systemem Office 365 (Exchange, Sharepoint, Skype)
  • Znajomość zasad projektowania, realizacji, testowania i wdrażania elementów infrastruktury IT
  • Doświadczenie w pracy w środowisku HelpDesk opartym na ITIL
  • Biegła znajomość Microsoft Excel
  • Znajomość systemów ERP TETA Constellation, CDN ERP XL lub Symfonia ERP - mile widziana
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w największej polskiej firmie w branży ochrony środowiska
  • Możliwość rozwoju zawodowego, w tym udział w szkoleniach
  • Przyjazną atmosferę oraz możliwość wymiany wiedzy i know how
  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Możliwość skorzystania z pakietu benefitów - opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
 
Polski lider ochrony środowiska
 
Inwestujemy w nowoczesne instalacje odzysku surowcowego i energetycznego. Nasz zespół to specjaliści z każdego obszaru ochrony środowiska i dzięki nim możemy oferować kompleksowe rozwiązania dla samorządów i biznesu w zakresie: gospodarki komunalnej i surowcowej, wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych, w tym odpadów, osadów i biomasy, a także gospodarki wodno-ściekowej.
Aby realizować nasze ambitne zadania, potrzebujemy ludzi, którzy w codziennej pracy będą chcieli z nami rozwijać i wykorzystywać swoją pasję oraz szerokie zainteresowanie tematem ochrony środowiska.
 
Więcej na: www.eneris.pl
 
Aktualnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy Kandydatek/ów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. helpdesk

Opis stanowiska:

  • Opieka nad powierzonymi informatycznymi systemami produkcyjnymi firmy, w tym opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemów, instrukcji i raportów
  • Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych - helpdesk
  • Zapewnianie wsparcia przy administrowaniu systemami serwerowymi Microsoft 2008/2012/2016, Acitve Directory oraz Linux
  • Administrowanie i wsparcie dla użytkowników przy obsłudze wybranych systemów biznesowych, w tym także w zakresie podstaw merytorycznego działania aplikacji
  • Samodzielna realizacja powierzonych projektów wdrożenia aplikacji lub systemów informatycznych
  • Wykonywanie zleconych zadań administracyjnych, dbanie o bezpieczeństwo usług i danych
  • Uczestniczenie w planowaniu i realizacji działań rozwojowych IT

Co jest dla nas ważne:

  • Wykształcenie wyższe (informatyczne, techniczne lub pokrewne)
  • Min. 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość Windows 7/10
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office od strony wsparcia użytkowników
  • Bardzo dobra znajomość systemów serwerowych Microsoft 2008/2012/2016 oraz Active Directory
  • Znajomość technologii LAN/WAN, IP, VPN, Wireless LAN
  • Praktyczna znajomość administracji systemem Office 365 (Exchange, Sharepoint, Skype)
  • Znajomość zasad projektowania, realizacji, testowania i wdrażania elementów infrastruktury IT
  • Doświadczenie w pracy w środowisku HelpDesk opartym na ITIL
  • Biegła znajomość Microsoft Excel
  • Znajomość systemów ERP TETA Constellation, CDN ERP XL lub Symfonia ERP - mile widziana
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w największej polskiej firmie w branży ochrony środowiska
  • Możliwość rozwoju zawodowego, w tym udział w szkoleniach
  • Przyjazną atmosferę oraz możliwość wymiany wiedzy i know how
  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Możliwość skorzystania z pakietu benefitów - opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
 
Polski lider ochrony środowiska
 
Inwestujemy w nowoczesne instalacje odzysku surowcowego i energetycznego. Nasz zespół to specjaliści z każdego obszaru ochrony środowiska i dzięki nim możemy oferować kompleksowe rozwiązania dla samorządów i biznesu w zakresie: gospodarki komunalnej i surowcowej, wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych, w tym odpadów, osadów i biomasy, a także gospodarki wodno-ściekowej.
Aby realizować nasze ambitne zadania, potrzebujemy ludzi, którzy w codziennej pracy będą chcieli z nami rozwijać i wykorzystywać swoją pasję oraz szerokie zainteresowanie tematem ochrony środowiska.
 
Więcej na: www.eneris.pl
 

Ogłoszenie archiwalne