Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Helpdesk

M4B S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
M4B S.A. ukierunkowała swoje działania na rynek Digital Signage i obecnie jest liderem tej branży w Polsce.

Jest producentem rozwiązań opartych na technologii LED oraz LCD, dostarcza autorski system WAVE Multimedia Everywhere, który jest jedną z najpopularniejszych i najbardziej zaawansowanych platform DS w Polsce. Projektując system WAVE inżynierowie M4B postawili przede wszystkim na innowacyjność i ergonomię obsługi. Klienci docenili nasze starania, co zaowocowało wykorzystaniem platformy w największych instalacjach Digital Signage w Polsce.

M4B S.A. tworzą eksperci z branży Digital Signage, technologii mobilnych i internetowych, telekomunikacji, bezpieczeństwa oraz projektowania, budowy i wdrażania informatycznych systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem.
Specjalista ds. Helpdesk

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • wsparcie naszych klientów w obsłudze systemów digital signage,
  • rozwiązywanie incydentów i problemów technicznych,
  • ewidencję incydentów w bazie Help Desk i aktualizacja ich statusu,
  • współpracę z liniami wsparcia wyższego poziomu oraz zespołem deweloperskim,
  • dbałość o wysoki poziom komunikacji i obsługi klientów w zakresie świadczonych usług,
  • samodzielny i aktywny rozwój wiedzy i umiejętności,
  • wsparcie w aktualizacji bazy wiedzy.

Nasze wymagania obejmują:

  • wykształcenie techniczne średnie,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • podstawowa znajomość środowiska operacyjnego windows/android/linux
  • podstawowa znajomość pojęć z zakresu eleketroniki i instalacji eleketrycznych
  • znajomość podstaw budowy i działania sprzętu komputerowego, umiejętność wykonywania podstawowych prac montażowych i serwisowych,
  • dyspozycyjność w zakresie wyjazdów serwisowych i instalacyjnych,
  • dyspozycyjność w zakresie świadczenia obsługi serwisowej poza standardowymi godzinami pracy (dyżury),
  • podstawowa znajomość pracy z pakietem biurowym MS Office
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność i chęć rozwoju, zdobywania wiedzy i doświadczenia
  • mile widziane doświadczenie w pracy z systemem rejestracji zgłoszeń (JIRA, Redmine, Bugzilla itp.).
  • podstawowa znajomość języka angielskiego
  • dużym atutem będzie dodatkowa znajoność jednego z jezyków: hiszpański, rosyjski, niemiecki, węgierski, francuski.  
  • atutem będzie prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowie o pracę,
  • możliwość dynamicznego rozwoju wiedzy i doświadczenia,
  • pracę w zgranym i profesjonalnym zespole,
  • ciekawą ścieżkę awansu w płaszczyźnie technicznej lub kierowniczej,
  • możliwość stawiania czoła wyzwaniom w zakresie współpracy z największymi przedsiębiorstwami w Polsce i Europie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
 

Ogłoszenie archiwalne