Oferta pracy

Specjalista ds. hiszpańskiego supportu telefonicznego

BITCOIN Technologies Sp. z o.o.O firmie

3 200 zł / mies. (zal. od umowy)
  • kujawsko-pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Praca zdalna
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Specjalista
Specjalista ds. hiszpańskiego supportu telefonicznego

Pracę w trybie home office

Cała Polska

Opis stanowiska:

  • Praca polega głównie na odbieraniu telefonów / SMS ów od klientów hiszpańskojęzycznych. 
  • Rozwiązywanie drobnych problemów oraz pomoc.
  • Tworzenie zgłoszeń reklamacyjnych i przekazywanie ich do działu technicznego.
  • Bieżące kontaktowanie się z pozostałymi pracownikami Spółki.
  • Przekazywanie do odpowiednich działów informacji o usterkach bankomatów zgłaszanych przez klientów.
  • Wykonywanie prostych czynności informatycznych jak np. zdalny reset urządzenia.

Support telefoniczny:

poniedziałek - piątek od 10:00 - 18:00 

sobota - niedziela od 10:00 - 14:00

Wymagania:

Wymagana biegła znajomość języka hiszpańskiego, poszukujemy osoby która nie musi okazać się certyfikatami, ale dobrze komunikuje się po hiszpańsku.

Poszukujemy osoby odpowiedzialnej, sumiennej, kreatywnej, wielozadaniowej, kogoś kto nie wszystko wie, ale wie gdzie znaleźć niezbędne informacje, osoby z podzielnością uwagi, pomysłowej i potrafiącej kreatywnie rozwiązywać problemy.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na okres próbny 2 miesiące umowa zlecenie, następnie umowa o pracę.
  • Spółka zapewnia telefon i komputer oraz niezbędne przeszkolenie.
  • Wynagrodzenie początkowe na poziomie 3200 PLN/mies. netto.
  • Pracę w trybie home office.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy