Oferta pracy

Specjalista ds. HR i Szkoleń Wewnętrznych

Krotoski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.O firmie

Krotoski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Aleja Władysława Bartoszewskiego 15

Łódź

W związku z dynamicznym rozwojem Grupa Krotoski jeden z najbardziej renomowanych autoryzowanych dealerów marki Audi, Porsche, Volkswagen i Skoda w Polsce, poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. HR i Szkoleń Wewnętrznych

Opis stanowiska:

  • wsparcie menagerów w realizacji celów biznesowych poprzez proponowanie rozwiązań HR-owych: wspierających motywację, budujących zaangażowanie oraz promujących oczekiwane postawy i zachowania wśród pracowników,
  • wsparcie we wdrażaniu projektów i inicjatyw HR w organizacji,
  • planowanie, organizacja oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych,
  • tworzenie programów szkoleniowych oraz udział w projektach szkoleniowo-rozwojowych,
  • opracowywanie materiałów szkoleniowych,
  • prowadzenie szkoleń, warsztatów w obszarze rozwoju pracowników z zakresu kompetencji miękkich,
  • monitorowanie efektów działań szkoleniowo-rozwojowych,
  • tworzenie i wprowadzanie standardów postępowania w procesach biznesowych,
  • wsparcie menedżerów w procesach rekrutacji oraz zapewnieniu efektywnego procesu wdrożenia nowego pracownika,
  • budowanie pozytywnego wizerunku marki pracodawcy wewnętrznie i zewnętrznie,
  • ścisła współpraca z działem personalnym oraz zewnętrznymi dostawcami usług z zakresu HR oraz benefitów pracowniczych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia,
  • min. 3-letnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Power Point i Excel),
  • doświadczenie w prowadzeniu prezentacji oraz realizacji szkoleń,
  • znajomość i rozumienie zasad oraz procesów HR,
  • mile widziana wiedza i dobre praktyki z zakresu employer branding oraz umiejętność przełożenia ich na działania w Internecie i social mediach,
  • umiejętność szybkiej adaptacji,
  • komunikatywność oraz umiejętności interpersonalne nakierowane na pracę zespołową,
  • gotowość do okazjonalnych wyjazdów służbowych (woj. łódzkie, mazowieckie oraz śląskie)
  • zapał, pozytywna energia i umiejętność „zarażania nią” współpracowników,
  • dodatkowym atutem będzie ukończona szkoła trenera biznesu.

Oferujemy:

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
  • narzędzia pracy zgodne z wymogami stanowiska,
  • dofinansowanie do opieki medycznej oraz karty sportowej,
  • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy