Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. HR

ARCHDESK OPERATIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

ARCHDESK OPERATIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zabłocie 25

Podgórze

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • przygotowywanie i zarządzanie dokumentami osobowymi we współpracy z wewnętrznym zespołem prawnym oraz zewnętrznymi dostawcami i doradcami księgowymi, podatkowymi i finansowymi,

  • dbanie o benefity, profity pracownicze i raportowanie HR,

  • współpraca z partnerami w Polsce, UK i na świecie, w tym aktywny udział w procesie zakończenia miesiąca rozliczeniowego,

  • tworzenie i konsultowanie polityk oraz procesów firmowych oraz pilnowanie ich wdrażania i codziennej realizacji,

  • pomaganie całemu zespołowi w wyszukiwaniu informacji i sprawianie, by czuli się w naszej organizacji jak w domu (zwłaszcza gdy są nowymi pracownikami) oraz porządkowanie informacji w sposób czytelny, jasny i przejrzysty dla wszystkich,

  • współpraca między funkcjami partnerskimi z interesariuszami, wyciąganie metryk w razie potrzeby, aby pomóc w realizacji celów różnych zespołów.

Nasze wymagania

  • min. 1 rok doświadczenia w administracji / operacjach kadrowych / płacach / benefitach w bardzo dynamicznym środowisku,

  • zorientowanie na ludzi i na dane jednocześnie (!),

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),

  • umiejętność pracy pod presją czasu,

  • samodzielność i dobra organizacja pracy,

  • wysoka dbałość o szczegóły,

  • kompleksowe myślenie i wysoki poziom własności,

  • wysoka dbałość i troska o pozytywne doświadczenia pracowników.

To oferujemy

  • ogromne możliwości rozwoju w obszarze People Administration / People Operations,

  • brak możliwości utknięcia w miejscu - rozwój, sukcesy, porażki, dużo, dużo nauki, wzajemnego wsparcia w zespole i wymiany wiedzy,

  • partnerskie zasady działania, pracę opartą na bieżącej komunikacji i feedbacku,

  • pracę z biura w Krakowie (w Polsce jesteśmy na Zabłociu) lub zdalną,

  • współpracę z działami międzynarodowymi i udział w otwieraniu nowych lokalizacji,

  • pracę w SUPER zespole,

  • budowanie jednego z najlepszych startupów w Polsce,

  • możliwość szybkiego wzrostu w szybko rosnącej firmie,

  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia,

  • pracę nad ciekawymi projektami i z doświadczonymi pracownikami.

  • Benefity

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

ARCHDESK OPERATIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Archdesk tworzy nowej generacji oprogramowanie dla firm budowlanych i konstrukcyjnych. Pomagamy w transformacji cyfrowej firmom na całym świecie, szczególnie w Wielkiej Brytanii i Europie. Firma mieści się w Wielkiej Brytanii, jednakże finanse Grupy zarządzane są z Krakowa.

Przewiń do profilu firmy