Oferta pracy

Specjalista ds. HR

CWS-boco Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Łódź, łódzkie

  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Dzięki innowacyjnym, zrównoważonym i cyfrowym rozwiązaniom wynajmu, CWS przyczynia się do zdrowszego i bezpieczniejszego jutra. Portfolio CWS jest podzielone na produkty i usługi z zakresu higieny i czystości w miejscu pracy, odzieży roboczej, bezpieczeństwa przeciwpożarowego i cleanrooms. Od kwietnia 2019 roku wszystkie obszary usług firmy działają pod nazwą CWS, która jest marką CWS-boco International GmbH i jej spółek zależnych. Grupa zatrudnia obecnie około 10600 osób w 16 krajach. W 2018 roku firma wygenerowała obrót w wysokości 1141 mln euro. CWS-boco International GmbH i jej spółki zależne są w całości własnością Franz Haniel & Cie. GmbH.
 
Więcej informacji można znaleźć na stronie cws.com
 
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. HR

Zakres obowiązków:

  • Samodzielna realizacja i koordynacja procesów rekrutacyjnych w organizacji dla stanowisk produkcyjnych, administracyjnych i kierowniczych;
  • Wspieranie w procesach rekrutacyjnych międzynarodowych na stanowiska kierownicze i specjalistyczne;
  • Sporządzanie regulaminów, polityk i zasad ustanawianych w dziale HR (Regulamin Pracy, Regulamin Wynagradzania, Regulamin ZFŚS);
  • Współpraca z Kierownikami celem zapewnienia i wdrażania optymalnych rozwiązań na styku HR – biznes w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa;
  • Implementowanie procesu wdrażania nowych pracowników do organizacji;
  • Monitorowanie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej w firmie;
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych (biura karier, agencje rekrutacyjne, firmy konsultingowe, targi pracy);
  • Współtworzenie kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa (wartości, postawy i standardy);
  • Raportowanie i analiza efektywności realizowanych procesów rekrutacji i selekcji oraz prowadzonych działań HR;
  • Udział w międzynarodowych projektach HR;
  • Ścisła współpracą z działem Kadr w realizacji codziennych zadań. 

Oczekiwania:

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku;
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzenia procesów rekrutacyjnych, również poprzez media społecznościowe;
  • Umiejętność zarządzania swoim czasem pracy oraz ustalania priorytetów;
  • Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia oraz pokrewne);
  • Bardzo dobra znajomości prawa pracy;
  • Aktywność w podejmowaniu działań, poszukiwaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań;
  • Samodzielność, dokładność oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne;
  • Zaangażowanie oraz dbanie o wysoką etykę pracy;
  • Bardzo dobra obsługa programów: Excel, Power Point
  • Mile widziana znajomość programu Workday
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.

W zamian oferujemy:

  • Pracę na pełen etat;
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Udział w projektach międzynarodowych;
  • Możliwość poznania nowych narzędzi i systemów;
  • Dużą samodzielność na stanowisku;
  • Fantastyczną atmosferę pracy;
  • Pakiet socjalny (m.in. karnety sportowo-rekreacyjne, dostęp do prywatnej opieki medycznej).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy