Cofidis S.A. (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce

Specjalista ds. HR

Cofidis S.A. (Spółka Akcyjna) Oddział w PolsceO firmie

Cofidis S.A. (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce

Horizon Plaza

Warszawa

Cofidis S.A Oddział w Polsce jest częścią francuskiej grupy finansowej Groupe Cofidis Participations specjalizującej się w finansowaniu zakupu pojazdów.

Grupa Cofidis została utworzona w 1982 roku we Francji, a od 2007 roku Cofidis Polska działa na rynku polskim.

W związku z dynamicznym rozwojem w Polsce obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Specjalista ds. HR
Miejsce pracy: siedziba Warszawa Mokotów

Jeżeli zależy Ci na:

  • możliwości budowania kariery w stabilnej międzynarodowej instytucji finansowej,
  • świetnej atmosferze i niecodziennym klimacie pracy – w tym roku otrzymaliśmy certyfikat Great Place to Work.
To zapraszamy do nas! Chcemy Cię poznać :)

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • bieżąca realizacja zadań HR wynikających ze strategii firmy,
  • czynny udział w projekcie PPK
  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych
  • administrowanie benefitami pracowniczymi
  • udział w procesach z zakresu „miękkiego HR” (m.in. onboarding, oceny okresowe, badania satysfakcji, employer branding itp.)
  • organizacja i administrowanie szkoleniami i kursami językowymi dla pracowników
  • organizowanie eventów dla pracowników
  • przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów pracowniczych oraz aktualizacja danych
  • sporządzanie raportów, analiz i prezentacji
  • dbałość o prawidłowy przepływ dokumentacji HR oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną
  • udział w międzynarodowych projektach Grupy
  • dbałość o budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:

  • Masz min. 3 –letnie doświadczenie w obszarze HR
  • jesteś kreatywny, komunikatywny, otwarty i potrafisz pracować w zespole, jak również samodzielnie,
  • HR to Twoja pasja i chciałbyś się dalej rozwijać w tym kierunku,,
  • doskonale organizujesz swój czas pracy oraz potrafisz koordynować wiele zadań
  • znasz język francuski na poziomie B2 – warunek konieczny
  • masz potrzebę, żeby Twoje zadania były realizowane na najwyższym poziomie, zawsze profesjonalnie i nie ma dla Ciebie innej opcji.

Aplikacje zawierające curriculum vitae prosimy przesyłać klikając APLIKUJ pod ogłoszeniem

Cofidis S.A Oddział w Polsce jest częścią francuskiej grupy finansowej Groupe Cofidis Participations specjalizującej się w finansowaniu zakupu pojazdów.

Grupa Cofidis została utworzona w 1982 roku we Francji, a od 2007 roku Cofidis Polska działa na rynku polskim.

W związku z dynamicznym rozwojem w Polsce obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Specjalista ds. HR Numer ref.: Miejsce pracy: siedziba Warszawa Mokotów

Jeżeli zależy Ci na:

  • możliwości budowania kariery w stabilnej międzynarodowej instytucji finansowej,
  • świetnej atmosferze i niecodziennym klimacie pracy – w tym roku otrzymaliśmy certyfikat Great Place to Work.
To zapraszamy do nas! Chcemy Cię poznać :)

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • bieżąca realizacja zadań HR wynikających ze strategii firmy,
  • czynny udział w projekcie PPK
  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych
  • administrowanie benefitami pracowniczymi
  • udział w procesach z zakresu „miękkiego HR” (m.in. onboarding, oceny okresowe, badania satysfakcji, employer branding itp.)
  • organizacja i administrowanie szkoleniami i kursami językowymi dla pracowników
  • organizowanie eventów dla pracowników
  • przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów pracowniczych oraz aktualizacja danych
  • sporządzanie raportów, analiz i prezentacji
  • dbałość o prawidłowy przepływ dokumentacji HR oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną
  • udział w międzynarodowych projektach Grupy
  • dbałość o budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:

  • Masz min. 3 –letnie doświadczenie w obszarze HR
  • jesteś kreatywny, komunikatywny, otwarty i potrafisz pracować w zespole, jak również samodzielnie,
  • HR to Twoja pasja i chciałbyś się dalej rozwijać w tym kierunku,,
  • doskonale organizujesz swój czas pracy oraz potrafisz koordynować wiele zadań
  • znasz język francuski na poziomie B2 – warunek konieczny
  • masz potrzebę, żeby Twoje zadania były realizowane na najwyższym poziomie, zawsze profesjonalnie i nie ma dla Ciebie innej opcji.

Aplikacje zawierające curriculum vitae prosimy przesyłać klikając APLIKUJ pod ogłoszeniem

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy