Oferta pracy

Specjalista ds. HR

MERCK BUSINESS SOLUTIONS EUROPE

  • Wrocław, dolnośląskie

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna
Kariera w naszej firmie to nieustająca podróż pełna nowych odkryć. Od ponad 350 lat z ogromną pasją, zaangażowaniem i odwagą szukamy nowatorskich rozwiązań w zakresie nauki i technologii w sektorach Healthcare, Life Science i Electronics. Dzięki ich wdrażaniu 58 000 naszych pracowników ma niezwykły wpływ na to, jak cały świat żyje, pracuje i bawi się
Specjalista ds. HR

Twoja rola:

Jako Specjalista ds. HR będziesz odpowiadać za prowadzenie rejestru danych HR-owych w globalnych i / lub lokalnych systemach oraz przygotowywanie dokumentów kadrowych (m.in. umowy, aneksy). Będziesz osobą odpowiedzialną za prowadzenie procesów HR-ów dla zatrudnionych pracowników na terytorium Polski (m.in. awanse, bonusy, zmiana danych osobowych). Współpracując z działem HR Contact Center będziesz odpowiadać na pytania dot. zasad i procedur HR-owych oraz administracji kadrowej, a w razie potrzeby będziesz kierować zapytania do odpowiednich osób. Dodatkowo będziesz zapewniać jakość procesów danych i dokumentów, a także aktualność informacyjną danych i zapisów dotyczących populacji pracowników, jak również dokładność wprowadzania danych HR dla wszystkich pracowników. Będziesz odpowiedzialny za aktualizację procedur i instrukcji pracy, w celu osiągnięcia optymalnej wydajności operacyjnej. Ponadto, będziesz miał okazję wspierać i brać udział w globalnych i / lub lokalnych projektach HR. Na codzień będziesz budować relacje partnerstwa z pracownikami, HR Business Partnerami i klientami. w zakresie Twojej odpowiedzialności będzie dążenie do doskonalenia oraz optymalizacji procesów.

Kim jesteś:

  • Min. 2 lata doświadczenia w HR Shared Service Center w dziale kadr
  • Bardzo dobra znajomość systemów i technologii wspierających administrację kadrową (m.in. TETA HR)
  • Bardzo dobra znajomość polskiego prawa pracy
  • Wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego (B2)
  • Znajomość francuskiego będzie traktowana jako atut
  • Proaktywność i zorientowanie na klienta
  • Posiadasz dobre umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów oraz krytycznego myślenia
  • Efektywnie organizujesz czass poprzez ustalanie priorytetów pracy i koncentrację na kluczowych zadaniach
  • Umiejetnosc komunikacji biznesowa na wszystkich poziomach organizacji
W naszej firmie dajemy Ci możliwości wdrażania innowacyjnych pomysłów, wspieramy w realizacji celów i zachęcamy do podążania za ambicjami. Chcemy, aby pracownicy poszukiwali nowych wyzwań i poszerzali horyzonty w czym będzie im pomagać nasza zróżnicowana struktura biznesowa. Wierzymy w potencjał i odpowiedzialność każdego pracownika. Cenimy osoby przedsiębiorcze i świadome swojego potencjału, które inwestują w rozwój kariery zawodowej w zgodzie ze swoimi aspiracjami i priorytetami w życiu. Dołącz do nas i uwolnij swoją ciekawość!

We are committed to promoting a diverse and inclusive workforce. Applications from individuals are encouraged regardless of age, disability, sex, gender reassignment, sexual orientation, pregnancy and maternity, race, religion or belief and marriage and civil partnerships.

Ogłoszenie archiwalne