Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Informacji i Promocji

Politechnika WarszawskaO firmie

  • plac Politechniki 1
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Politechnika Warszawska

plac Politechniki 1

Warszawa

Politechnika Warszawska poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. informacji i promocji w Biurze Administracyjnym Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych w wymiarze pełnego etatu. Zaszeregowanie kandydatki/kandydata zależeć będzie od jej/jego kompetencji i doświadczenia.

Specjalista ds. Informacji i Promocji

Opis stanowiska:

Głównym celem stanowiska jest organizacja i prowadzenie działalności informacyjnej Wydziału, zarówno jako przekazu do własnego środowiska, jak i kierowanej do środowisk zewnętrznych: edukacyjnych, biznesowych i administracyjnych oraz kreowanie i prowadzenie komunikacji marketingowej/promocji dotyczącej działalności Wydziału.

Zakres zadań na stanowisku:

  • prowadzenie i nadzorowanie aktywności promocyjno-informacyjnych, w tym w mediach społecznościowych;
  • opracowywanie i dystrybucja wydziałowych materiałów informacyjno-promocyjnych, w tym reportaży zdjęciowych i filmowych;
  • współpraca w zakresie promocji z innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni, w tym przede wszystkim z Biurem Promocji PW;
  • obsługa strony internetowej Wydziału (redagowanie, monitorowanie i aktualizacja informacji);
  • działania promocyjne w środowisku młodzieży szkolnej i kandydatów na studia, związane
    z rekrutacją;
  • prowadzenie działań integrujących środowisko absolwentów;
  • kreowanie działań promocyjnych skierowanych do podmiotów zewnętrznych;

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe, co najmniej na poziomie kwalifikacji I stopnia (studia licencjackie);
  • co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z promocją
    i marketingiem;
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, w stopniu pozwalającym na redagowanie tekstów w tym języku;
  • znajomość programów pakietu Microsoft Office, programów graficznych i narzędzi komunikacji internetowej
  • dodatkowo, mile widziana podstawowa znajomość systemów zarządzania treścią (CMS)
  • łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich, umiejętności prezenterskie oraz wysoki poziom kreatywności;

Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty:

  • Curriculum vitae (CV),
  • podanie (list motywacyjny),
  • w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej prosimy o przedstawienie kserokopii dyplomu ukończenia studiów oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami. Zastrzegamy możliwość nie dokonania wyboru kandydata. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Ogłoszenie archiwalne