Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. inwestycji

Geo, Mieszkanie i Dom Sp. z o.o.O firmie

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Wykonywanie wszelkich zadań związanych z procesem przygotowania i realizacji Inwestycji mieszkaniowych wielorodzinnych w tym min.: pozyskiwanie decyzji (WZ, PNB, PNUż), uzgodnień, opinii urzędowych, warunków oraz umów wynikających z zapotrzebowania na media;

  • Współpraca z biurami projektowymi, weryfikacja dokumentacji projektowej na każdym etapie prac projektowych pod kątem prawidłowych technicznie i optymalnych w ujęciu kosztowym rozwiązań;

  • Udział w przygotowywaniu dokumentów budżetowych oraz harmonogramów na etapie przygotowania i realizacji inwestycji;

  • Opracowywanie zapytań ofertowych, przeprowadzanie postepowań, wyszukiwanie ekip i firm wykonawczych;

  • Współuczestniczenie w wyborze Generalnego Wykonawcy inwestycji;

  • Przygotowywanie projektów umów z kontrahentami w tym z Generalnymi Wykonawcami, podwykonawcami i dostawcami mediów;

  • Nadzorowanie postępu realizacji inwestycji mieszkaniowych;

  • Bieżące raportowanie o stanie zaawansowania prowadzonych procesów Inwestycyjnych w zakresie rzeczowo finansowym, terminowym oraz występujących przekroczeń i zagrożeń;

  • Realizacja działań zmierzających do z uzyskania niezbędnych do sprzedaży nieruchomości dokumentów w tym min.: zaświadczenia o samodzielności lokali, świadectwa charakterystyki energetycznej, protokoły przekazania, instrukcje użytkowania itp.;

  • Nadzór nad inwestycjami zrealizowanymi w okresie rękojmi i gwarancji;

  • Udział w prowadzeniu spraw związanych z obsługą gwarancyjna oraz posprzedażową w zakresie zrealizowanych inwestycji zgodnie z obowiązującym prawem;

  • Przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz i wskaźników tj. tworzenie baz danych z realizowanych inwestycji.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym lub pokrewnym;

  • Niezbędne: doświadczenie z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji mieszkaniowych;

  • Min 3-letni staż pracy w zawodzie;

  • Praktyczna wiedza z zakresu przygotowania, realizacji oraz rozliczania Inwestycji;

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, AutoCAD oraz zasad kosztorysowania;

  • Znajomość prawa budowlanego oraz obowiązujących przepisów administracyjnych;

  • Umiejętność organizacji pracy ;

  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu;

  • Umiejętność analitycznego myślenia;

  • Odpowiedzialność za powierzone do realizacji zadania;

  • Zaangażowanie, uczciwość, rzetelność, terminowość i dyspozycyjność;

  • Wysoka umiejętność organizacji pracy własnej.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;

  • Elastyczne godziny pracy.

  • Benefity

  • elastyczny czas pracy