background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. inwestycji

Geo, Mieszkanie i Dom Sp. z o.o.O firmie

  • Katowice
    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Wykonywanie wszelkich zadań związanych z procesem przygotowania i realizacji Inwestycji mieszkaniowych wielorodzinnych w tym min.: pozyskiwanie decyzji (WZ, PNB, PNUż), uzgodnień, opinii urzędowych, warunków oraz umów wynikających z zapotrzebowania na media;
  • Współpraca z biurami projektowymi, weryfikacja dokumentacji projektowej na każdym etapie prac projektowych pod kątem prawidłowych technicznie i optymalnych w ujęciu kosztowym rozwiązań;
  • Udział w przygotowywaniu dokumentów budżetowych oraz harmonogramów na etapie przygotowania i realizacji inwestycji;
  • Opracowywanie zapytań ofertowych, przeprowadzanie postepowań, wyszukiwanie ekip i firm wykonawczych;
  • Współuczestniczenie w wyborze Generalnego Wykonawcy inwestycji;
  • Przygotowywanie projektów umów z kontrahentami w tym z Generalnymi Wykonawcami, podwykonawcami i dostawcami mediów;
  • Nadzorowanie postępu realizacji inwestycji mieszkaniowych;
  • Bieżące raportowanie o stanie zaawansowania prowadzonych procesów Inwestycyjnych w zakresie rzeczowo finansowym, terminowym oraz występujących przekroczeń i zagrożeń;
  • Realizacja działań zmierzających do z uzyskania niezbędnych do sprzedaży nieruchomości dokumentów w tym min.: zaświadczenia o samodzielności lokali, świadectwa charakterystyki energetycznej, protokoły przekazania, instrukcje użytkowania itp.;
  • Nadzór nad inwestycjami zrealizowanymi w okresie rękojmi i gwarancji;
  • Udział w prowadzeniu spraw związanych z obsługą gwarancyjna oraz posprzedażową w zakresie zrealizowanych inwestycji zgodnie z obowiązującym prawem;
  • Przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz i wskaźników tj. tworzenie baz danych z realizowanych inwestycji.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym lub pokrewnym;
  • Niezbędne: doświadczenie z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji mieszkaniowych;
  • Min 3-letni staż pracy w zawodzie;
  • Praktyczna wiedza z zakresu przygotowania, realizacji oraz rozliczania Inwestycji;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, AutoCAD oraz zasad kosztorysowania;
  • Znajomość prawa budowlanego oraz obowiązujących przepisów administracyjnych;
  • Umiejętność organizacji pracy ;
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Odpowiedzialność za powierzone do realizacji zadania;
  • Zaangażowanie, uczciwość, rzetelność, terminowość i dyspozycyjność;
  • Wysoka umiejętność organizacji pracy własnej.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
  • Elastyczne godziny pracy.

Benefity

  • elastyczny czas pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. inwestycji, Katowice