Specjalista ds. inwestycji

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 06.12.2018
  • Ważna jeszcze 21 dni (do 05.01.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    61-851 Poznań
    ul. Zielona 8
    ogłasza nabór na stanowisko:

    Specjalista ds. inwestycji
    Miejsce pracy: Poznań

    1. Nazwa i adres jednostki:

    Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8

     

    2. Stanowisko:

    Specjalista ds. inwestycji

    3. Podległość służbowa:

    Kierownik Wydziału Inwestycji

    4. Wymagania niezbędne na zajmowanym stanowisku:

    • obywatelstwo polskie,
    • wykształcenie wyższe techniczne, kierunek budownictwo, specjalność: drogi lub autostrady lub pokrewne,
    • staż pracy minimum 3 lata,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • nieposzlakowana opinia. 

    5. Wymagania dodatkowe:

    • doświadczenie w administracji publicznej lub samorządowej,
    • praktyczna umiejętność stosowania przepisów:
      • Kodeks postępowania administracyjnego,
      • ustawa o drogach publicznych,
      • ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
      • ustawa Prawo Budowlane,
      • ustawa Prawo Zamówień Publicznych,
      • ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
    • umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,
    • komunikatywność oraz umiejętność współpracy w zespole,
    • odpowiedzialność i sumienność,
    • wysoka kultura osobista,
    • zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
    • prawo jazdy kat. B,
    • uprawnienia budowlane projektowe. 

    6. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku, m.in.:

    • przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i innych danych niezbędnych do zlecenia opracowania dokumentacji technicznych,
    • prowadzenie nadzoru merytorycznego nad realizacją umów i zleceń z zakresu projektów drogowych,
    • analiza i weryfikacja projektów drogowych w szczególności w zakresie wykonania zamówienia w zgodności z przepisami prawa oraz kompletności opracowania,
    • weryfikacja projektów drogowych w zakresie uzyskiwania wymaganych opinii i uzgodnień, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,
    • weryfikacja specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
    • przygotowanie kompletnej zawartości dokumentacji niezbędnej do ogłoszenia przetargu na realizację,
    • uzgadnianie (opiniowanie) projektów drogowych oraz projektów skrzyżowań dróg publicznych,
    • dbanie o odpowiednie zabezpieczenie dokumentów służbowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 

    7. Warunki pracy na danym stanowisku:

    • etat – 8 godzin,
    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • wynagrodzenie zasadnicze w przedziale od 4.200 do 4.800 zł w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz dodatek stażowy do 20%,
    • finansowanie uczestnictwa w szkoleniach,
    • możliwość dofinansowania kwalifikacji zawodowych (studia wyższe i podyplomowe),
    • możliwość otrzymywania nagród zgodnie z regulaminem wynagradzania,
    • świadczenia socjalne,
    • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz opieki medycznej,
    • miejsce pracy: Poznań, ul. Zielona 8 oraz praca na terenie m. Poznania i powiatu poznańskiego,
    • praca wymaga przemieszczania się samochodem po m. Poznań i obszarze powiatu poznańskiego,
    • Zarząd Dróg Powiatowych nie posiada pojazdu samochodowego przystosowanego do poruszania się przez osobę niepełnosprawną. 

    8. Informacja o wskaźniku zatrudnienia:

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

    9. Wymagane dokumenty:

    • życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
    • list motywacyjny,
    • kopia uprawnień budowlanych, jeżeli kandydat takie posiada,
    • kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:
      • wykształcenie (np. dyplom ukończenia studiów wyższych),
      • staż pracy (np. świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy – ze wszystkich wskazanych w życiorysie miejsc pracy),
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego
      lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    • oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych i nieposzlakowanej opinii,
    • osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 – ustawy z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych, jest obowiązana do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    10. Termin i miejsce składania dokumentów:

    • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać w terminie do dnia 21.12.2018r., do godz. 15.00
    • dokumenty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    • miejsce składania dokumentów:

    Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8,

    Kancelaria – pokój 026, parter budynku,

    Dokumenty należy umieścić w kopercie oznaczonej: „Stanowisko ds. inwestycji” 

    11. Informacje o przebiegu postępowania pod numerem tel. 61 8593 433 ( Dział Kadr i Płac - pokój 507).

     

    12. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na:

    • stronie internetowej BIP Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu (bip.zdp.poznan.pl),
    • tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu. 

    13. Dodatkowe informacje:

    • kandydaci nie będą wzywani do uzupełnienia wymaganych dokumentów,
    • zaproszeni do udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną kandydaci spełniający wymagania formalne,
    • ocena kwalifikacji kandydatów odbywać się będzie w miesiącu styczniu 2019, w terminie określonym po otrzymaniu aplikacji. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie,
    • stosowane będą następujące metody i techniki naboru:
      • praca na dokumentach złożonych przez kandydatów,
      • rozmowa i/lub pisemny sprawdzian kwalifikacji i znajomości wymagań dodatkowych.

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

    • Administratorem Państwa Danych osobowych jest:
      Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, zwanym dalej ZDP.

      Nasza siedziba znajduje się w Poznaniu (61-851) przy ul. Zielonej 8.
    • Skontaktować się z nami można za pomocą:
      • 1) telefonu nr: 61 8593430,
      • 2) faxu: nr faksu 61 8593429 oraz
      • 3) poczty e-mail: [email protected]
        Dodatkowe informacje można uzyskać przez stronę internetową adres www.zdp.poznan.pl
    • Inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Poznaniu jest Cezary Sadowski, kontakt przy pomocy adresu e-mail: [email protected]
    • Dane osobowe zawarte w aplikacji nadesłanej w odpowiedzi na opublikowane ogłoszenie o pracy będą przetwarzane w celach rekrutacji, archiwizacji, udostępnienia informacji publicznej. Dane osobowe przetwarzamy w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącym na administratorze – ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 902 ze zm.) i w związku z wykonywaniem zadania realizowanego w interesie publicznym.
    • Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych wymaganych w ogłoszeniu o naborze skutkować będzie odrzuceniem aplikacji z powodów formalnych.
    • Dane osobowe zawarte w ofercie pracy będą przetwarzane przez 3 miesiące od daty publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej i tablicy ogłoszeń informacji o rozstrzygnięciu rekrutacji. Po tym czasie będą niszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny. Dane osobowe (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania) będą przetwarzane przez okres 2 lat zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
    • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
    • Posiada Pani/Pan:
      • 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
      • 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
      • 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
      • 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
    • Nie przysługuje Pani/Panu:
      • 1)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
      • 2)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO