Specjalista ds. inwestycji

Rekrutacja ukrytaO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Rekrutacja ukryta

Jedna z ogólnopolskich sieci aptecznych w związku z intensywnym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. inwestycji

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za realizację inwestycji w nowych lokalach aptecznych oraz prowadzenie bieżących serwisów, remontów, napraw w istniejących aptekach na ternie Polski.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • przygotowywanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert na wykonywanie wszelkich robot budowlanych i instalacyjnych w nowych lokalach aptecznych oraz ofert dotyczących wykonania remontów w istniejących aptekach;
  • przygotowywanie kalkulacji kosztów prac budowlanych, rozliczanie inwestycji zgodnie z zaplanowanym budżetem;
  • koordynowanie prac budowlanych zleconym wykonawcom oraz nadzór i kontrola nad postępami prac, nad terminowością i jakością wykonania;
  • dokonywanie odbiorów lokali aptek od właścicieli, organizowanie odbiorów urzędowych lokali aptek (Sanepid, WIF) oraz prowadzenie korespondencji z wykonawcami i urzędami;
  • koordynacja i nadzór nad utrzymaniem sprawności technicznej istniejących aptek - zlecanie wykonawcom bieżących serwisów, remontów , napraw, konserwacji oraz nadzór nad ich prawidłowym wykonaniem;
  • zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących kosztów napraw, remontów, zakupów, wyposażenia aptek itp.;
  • przygotowywanie raportów inwestycyjnych i dotyczących remontów na potrzeby Zarządu;
  • bieżącą współpracę z innymi działami Spółki.
  • wykształcenie: min. średnie techniczne (kierunek budowlano-instalacyjny);
  • znajomość prawa budowlanego;
  • doświadczenie w zakresie nadzoru i wykonywania robót wykończeniowych (budowlano-instalacyjnych);
  • umiejętność zarządzania zespołem wykonawczym;
  • pełna dyspozycyjność , gotowość do częstych wyjazdów służbowych;
  • mile widziany staż pracy w dziale rozwoju/ inwestycji w sieci aptecznej;
  • umiejętność pracy pod presją czasu i dobra organizacja pracy;
  • prawo jazdy kategorii B, znajomość MS Word, Ms Excel, znajomość jęz. angielskiego.

Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV klikając przycisk Aplikuj.


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)


Jedna z ogólnopolskich sieci aptecznych w związku z intensywnym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. inwestycji

Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za realizację inwestycji w nowych lokalach aptecznych oraz prowadzenie bieżących serwisów, remontów, napraw w istniejących aptekach na ternie Polski.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • przygotowywanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert na wykonywanie wszelkich robot budowlanych i instalacyjnych w nowych lokalach aptecznych oraz ofert dotyczących wykonania remontów w istniejących aptekach;
  • przygotowywanie kalkulacji kosztów prac budowlanych, rozliczanie inwestycji zgodnie z zaplanowanym budżetem;
  • koordynowanie prac budowlanych zleconym wykonawcom oraz nadzór i kontrola nad postępami prac, nad terminowością i jakością wykonania;
  • dokonywanie odbiorów lokali aptek od właścicieli, organizowanie odbiorów urzędowych lokali aptek (Sanepid, WIF) oraz prowadzenie korespondencji z wykonawcami i urzędami;
  • koordynacja i nadzór nad utrzymaniem sprawności technicznej istniejących aptek - zlecanie wykonawcom bieżących serwisów, remontów , napraw, konserwacji oraz nadzór nad ich prawidłowym wykonaniem;
  • zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących kosztów napraw, remontów, zakupów, wyposażenia aptek itp.;
  • przygotowywanie raportów inwestycyjnych i dotyczących remontów na potrzeby Zarządu;
  • bieżącą współpracę z innymi działami Spółki.
  • wykształcenie: min. średnie techniczne (kierunek budowlano-instalacyjny);
  • znajomość prawa budowlanego;
  • doświadczenie w zakresie nadzoru i wykonywania robót wykończeniowych (budowlano-instalacyjnych);
  • umiejętność zarządzania zespołem wykonawczym;
  • pełna dyspozycyjność , gotowość do częstych wyjazdów służbowych;
  • mile widziany staż pracy w dziale rozwoju/ inwestycji w sieci aptecznej;
  • umiejętność pracy pod presją czasu i dobra organizacja pracy;
  • prawo jazdy kategorii B, znajomość MS Word, Ms Excel, znajomość jęz. angielskiego.

Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV klikając przycisk Aplikuj.


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy