Ta oferta pracy jest nieaktualna od 249 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. inwestycji

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 15.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.


    Specjalista ds. inwestycji
    Miejsce pracy: Warszawa

    W Grupie Adamed będziesz odpowiadać za:

    • Realizację polityki inwestycyjnej w obszarze nadwyżek finansowych (portfel o niskim stopniu ryzyka).
    • Opracowywanie modeli finansowych, w szczególności w celu oceny atrakcyjności inwestycji.
    • Analizę i kontrolę cash flow na poziomie grupy kapitałowej.
    • Tworzenie i kontrolę strategii finansowania spółek z Grupy kapitałowej oraz inwestycji portfelowych.
    • Analizaę potencjalnych celów inwestycyjnych w obszarze Venture Capital. Wsparcie w procesie inwestycji w tego typu podmioty.
    • Project management inwestycji z obszaru Venture Capital.
    • Tworzenie analiz i prezentacji biznesowo-finansowych dotyczących spółek z grupy oraz spółek portfelowych na Zarząd Grupy

    Oczekujemy od Ciebie:

    • Wykształcenia wyższego: finanse.
    • Minimum 3-letniego doświadczenia w obszarze analiz finansowych oraz inwestycji na rynku pieniężnym.
    • Doświadczenia na podobnym stanowisku w przedsiębiorstwie lub w instytucji finansowej typu fundusze inwestycyjne, domy maklerskie, banki inwestycyjne.
    • Znajomości serwisów: Reuters lub Bloomberg.
    • Znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
    • Mile widziany certyfikat CFA.
    •  Bardzo dobrej organizacji pracy.
    •  Umiejętności analitycznych.
    •  Umiejętności pracy pod presją czasu.
    •  Samodzielności w działaniu.
    •  Nastawienia na jakość i terminowość wykonywanych zadań.
    •  Umiejętności pracy w zespole.

    Co możemy Ci zaoferować?

    • Oferujemy pracę pełną wyzwań, w szybko rozwijającej się w Polsce i na rynkach międzynarodowych firmie farmaceutycznej;
    • Pracę w zespole ludzi pracujących z pasją, podejmujących wyzwania, oszukujących innowacyjnych rozwiązań;
    • Niezbędne narzędzia pracy (telefon służbowy, laptop).
    • Podnoszenie kwalifikacji w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
    • Przyjazną atmosferę pracy, zaangażowany zespół pracowników.
    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia.

    Chcesz z nami rozwijać swoją karierę?