Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. IT

  • Konin, wielkopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-09-11

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy wiodącym producentem boków kurtynowych, plandek oraz dachów dla międzynarodowego transportu towarowego. Szukamy ludzi bystrych, kreatywnych, otwartych na nowe wyzwania oraz zafascynowanych tym, co robią. Jeżeli chcesz być częścią zespołu DOŁĄCZ DO NAS. Z radością podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem budując długoterminowe partnerstwo, ukierunkowane na skuteczną współpracę.
     
    Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

    Specjalista ds. IT

    Miejsce pracy: Konin

    Zadania:

    • Administracja infrastrukturą informatyczną (komputery, serwery, sieć komputerowa)
    • Servicedesk dla użytkowników systemów informatycznych (oddziały w Europie)
    • Prowadzenie wdrożeń rozwiązań IT

    Wymagania:

    • Wykształcenie kierunkowe
    • Ogólna wiedza z zakresu IT
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
    • Znajomość zagadnień sieci komputerowych
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku

    Mile widziane

    • Administracja domeną Windows Serwer
    • Znajomość rozwiązań chmurowych (Sharepoint, Dropbox)

    Oferujemy:

    • Możliwość rozwoju i realizacji ambicji zawodowych
    • Pracę w renomowanej firmie
    • Stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę
    • Pakiety socjalne


    Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROLAND INTERNATIONAL POLSKA SP.Z O.O. moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROLAND INTERNATIONAL POLSKA SP.Z O.O. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.