Ta oferta pracy jest nieaktualna od 142 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. IT - Service Desk

  • Czechowice-Dziedzice, śląskie
  • Specjalista
  • 2018-01-25

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. IT - Service Desk
    Miejsce pracy: Czechowice-Dziedzice
    Nr ref.: 187/GL/17


    Grupa LOTOS S.A.
    zajmuje się wydobyciem i przerobem ropy naftowej oraz dystrybucją produktów naftowych. Jesteśmy jednym z największych i uznanych pracodawców na Pomorzu. Zatrudniamy ponad 1400 pracowników. W 2016 roku zostaliśmy nagrodzeni jako jeden z najbardziej pożądanych pracodawców w branży energetycznej.

    Wykorzystaj swoje kompetencje i rozwijaj się w Grupie LOTOS S.A. na stanowisku:

    Specjalista ds. IT - Service Desk

    Wymagania:

    • ukończone studia wyższe
    • min. roczne doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku
    • orientacja na użytkownika, umiejętność zarządzania czasem, zdolności analityczne
    • efektywne budowanie profesjonalnego wizerunku Service Desk’u
    • umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej z użytkownikiem
    • skuteczna komunikacja elektronicznej z użytkownikiem
    • umiejętność efektywnego poznawania potrzeb użytkownika oraz rozwiązywania problemów
    • radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmów z użytkownikami
    • gotowość do podejmowania dyżurów telefonicznych
    • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
    • chęć rozwoju oraz pogłębiania wiedzy w zakresie IT
    • biegła znajomość systemów operacyjnych MS Windows oraz pakietów biurowych MS Office
    • podstawowa wiedzę z zakresu sieci LAN i WAN oraz administracji w środowisku Microsoft Active Directory
    • znajomość zagadnień ITIL i możliwości ich praktycznego zastosowania dla procesów związanych z obsługą użytkowników końcowych
    • komunikatywna znajomość języka angielskiego
    • posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B

    Dodatkowym atutem będzie posiadanie:

    • dyplomu ukończenia studiów wyższych kierunkowych
    • certyfikatu potwierdzającego odbycie szkoleń z obszaru komunikacji z klientem
    • certyfikatu MCSA: Windows 10
    • certyfikat ITIL Foundation
    • certyfikatów z innych obszarów IT

    Zadania:

    • wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania zgłoszeń oraz incydentów związanych ze sprzętem, działaniem systemu operacyjnego lub aplikacji
    • konfiguracja stacji roboczych, instalowanie oprogramowania systemowego i narzędziowego na komputerach użytkowników
    • obsługa systemu zgłoszeń Service Desk
    • rejestracja, identyfikacja, kategoryzacja, priorytetyzacja, monitorowanie statusów, eskalowanie i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z parametrami SLA
    • szkolenie użytkowników
    • aktywny udział w optymalizacji procesów IT dot. wsparcia użytkowników końcowych

    Oferujemy:

    • umowę o pracę
    • możliwość współtworzenia nowego działu
    • pracę w młodym, dynamicznym zespole i miłej atmosferze
    • dostęp do nowoczesnych technologii
    • zdobywanie doświadczenia zawodowego w dużej firmie
    • interesującą pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
    • możliwości podnoszenia kwalifikacji na stanowisku pracy
    • atrakcyjny pakiet świadczeń m.in. opieka medyczna i dentystyczna, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ubezpieczenie grupowe z funduszem inwestycyjnym opłacane przez pracodawcę
    aplikuj