Ta oferta pracy jest nieaktualna od 65 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. IT (Service Desk)

  • Swarzędz, Jasin (pow. poznański), wielkopolskie
  • Specjalista
  • 2018-06-16

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Jesteśmy producentem najwyższej jakości okuć meblowych. W naszym centrum montażowo – logistycznym zlokalizowanym w Jasinie k. Swarzędza zatrudniamy ponad 400 osób, które od 25 lat pracują nad tym, żeby dostarczać klientom na całym świecie najlepsze produkty.

    Jeżeli nie są Ci obce takie hasła, jak hardware, software, Office 365, telefonia IP, a dodatkowo chcesz pracować w międzynarodowej firmie o silnie ugruntowanej pozycji – nie czekaj, prześlij do nas swoją aplikację na stanowisko:

    Specjalista ds. IT (Service Desk)

    Miejsce pracy: Jasin k. Swarzędza

    Jakie są zadania na tym stanowisku?

    • Bieżąca obsługa użytkowników wewnętrznych (pierwsza linia wsparcia w zakresie diagnostyki i rozwiązywania incydentów)
    • Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych zgodnie z ustalonymi standardami firmy
    • Konfiguracja urządzeń mobilnych oraz peryferyjnych
    • Prowadzenie szkoleń dla pracowników firmy rozwijających umiejętności obsługi systemów informatycznych
    • Współpraca z firmami serwisującymi
    • Współpraca z centralą firmy w Austrii przy implementacji nowych narzędzi
    Jakie są nasze oczekiwania?
    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
    • Biegła znajomość pakietu MS Office (365) oraz systemu Windows 10
    • Doświadczenie w pracy z klientami wewnętrznymi
    • Dokładność i systematyczność
    • Odporność na stres
    • Mile widziana znajomość systemu SAP
    Co oferujemy?
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Nowoczesne narzędzia pracy
    • Pracę w międzynarodowym środowisku
    • Szkolenia wewnętrzne i wsparcie podczas okresu wdrożenia
    • Możliwość udziału w nowych projektach
    • Pracę w atmosferze życzliwości, opartą na zaufaniu
    • Bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do dojazdów i obiadów w firmowej kantynie, pakiet medyczny, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
    Więcej informacji na temat stanowiska:

    Paulina Koczewska, tel. 61 895 1827, [email protected] Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert zawierających CV i list motywacyjny za pomocą formularza online: www.blum.com/kariera (preferowana forma aplikacji) lub drogą mailową: [email protected] (prosimy o umieszczanie w temacie maila dopisku Specjalista ds. IT (Service Desk)).
    aplikuj
    Administratorem danych osobowych jest Blum Polska Sp. z o.o., ul. Poznańska 16, 62-020 Jasin k/Swarzędza. Przewidywane kategorie odbiorców danych: kierownicy sekcji/menedżerowie działów, specjalista ds. HR.

    Pamiętaj o załączeniu klauzuli:

    "Na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 4 pkt 11 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora (firmę Blum Polska Sp. z o.o.) moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji."
     
    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
    Administratorem danych osobowych jest Blum Polska Sp. z o.o., ul. Poznańska 16, 62-020 Jasin k/Swarzędza. Przewidywane kategorie odbiorców danych: kierownicy sekcji/menedżerowie działów, specjalista ds. HR.

    Pamiętaj o załączeniu klauzuli:

    "Na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 4 pkt 11 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora (firmę Blum Polska Sp. z o.o.) moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji."
     
    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.