Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Jakości / Compliance Specialist

HYDREX DIAGNOSTICS Sp. z o.o. Sp. K.O firmie

  • Tomasza Zana 4
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

HYDREX DIAGNOSTICS Sp. z o.o. Sp. K.

Tomasza Zana 4

Warszawa

Od ponad 30 lat jesteśmy ekspertem w dostarczaniu najwyższej jakości rozwiązań diagnostycznych do laboratoriów, szpitali, placówek medycznych, aptek i nie tylko - nasze produkty można znaleźć także w większości polskich domów. Jesteśmy  właścicielem marek: Controly, Dr Scott,  Domowe Laboratorium, MiniClinic oraz BioLine. W związku z dynamicznym rozwojem firmy i naszych marek poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Jakości / Compliance Specialist

Jako Specjalista/-tka ds. Jakości / Compliance Specialist będziesz zajmować się sprawdzaniem wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro przed wprowadzeniem ich na rynek. Będziesz brać udział we wdrażaniu, testowaniu i opracowywaniu dokumentacji nowych rozwiązań diagnostycznych. Podczas tworzenia i aktualizacji dokumentacji SZJ będziesz mieć realny wpływ na funkcjonowanie i procedury zaimplementowane w całej firmie. W codziennej pracy będziesz współpracować z zespołami: Complaints Department, Logistics, Customer Service oraz Sales Department. Jeżeli praca z ludźmi jest Twoją pasją, posiadasz zacięcie do pracy laboratoryjnej oraz nie boisz się wprowadzać nowych rozwiązań, zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji.

Oferujemy Ci pracę w której będziesz odpowiadać za:

  • kontrolę jakości wyrobów sprzedawanych przez firmę;
  • sporządzanie, przegląd i aktualizację dokumentacji produkowanych wyrobów (dokumentacja techniczna, analiza ryzyka wyrobu, itp.);
  • opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością (ISO 9001 oraz ISO 13485);
  • znajomość i wdrażanie nowych wymagań Rozporządzeń UE 2017/745 oraz 2017/746;
  • współpracę z działem reklamacji, marketingu oraz logistyki;
  • pełnienie roli auditora wewnętrznego;
  • organizacje i realizacje szkoleń z zakresu zarządzania jakością,

Zapraszamy do współpracy jeśli posiadasz:

  • wykształcenie wyższe (chemia, biologia, biotechnologia, analityka medyczna lub pokrewne) lub średnie z doświadczeniem w firmie o podobnym profilu;
  • umiejętność redagowania, wdrażania i monitorowania dokumentacji;
  • wiedzę z zakresu zarządzania jakością w branży wyrobów medycznych, kosmetycznych, farmaceutycznych lub pokrewnych;
  • umiejętność szybkiego uczenia się, pracy w zespole, nastawienie na współpracę;
  • umiejętność koordynowania wielu tematów w jednym czasie oraz bardzo dobra organizacja pracy;
  • rzetelność, systematyczność, samodzielność i determinacja w realizacji powierzonych zadań;
  • znajomość pakietu MS Office (MS Word i MS Excel);
  • dobra znajomość j. angielskiego.

Najlepszemu kandydatowi zaproponujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym zespole i dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • bardzo pozytywny i zmotywowany zespół z szybką ścieżką decyzyjną;
  • pracę w  firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • przyjazne środowisko pracy i atmosferę partnerstwa;
  • pracę z ciekawym i różnorodnym asortymentem – wyroby medyczne;
  • możliwości testowania sprzedawanych przez firmę produktów;
  • samodzielność w realizacji zadań i możliwość realizowania własnych pomysłów;
  • dofinansowanie do prywatnego ubezpieczenia medycznego, ubezpieczenia na życie.

Ogłoszenie archiwalne