Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Jakości Dostawców
Logstor Polska Sp. z o.o. O firmie
- Handlowa 1, 41-807 Zabrze, PolskaZabrze, śląskie
- Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Logstor Polska Sp. z o.o.
Handlowa 1
Zabrze
LOGSTOR to globalna firma energetyczna koncentrująca się na zapewnieniu swoim klientom wyższej efektywności energetycznej. Wynalezienie technologii stojącej za rurociągami preizolowanymi sprawiło, że staliśmy się wiodącym dostawcą i producentem rurociągów dla przemysłu energetycznego. Zatrudniamy łącznie ok. 1200 osób w naszych siedmiu fabrykach zlokalizowanych w Polsce, Finlandii, Szwecji oraz w Danii, w której znajduje się centrala naszej firmy. W Polsce nasza produkcja odbywa się w czterech fabrykach, gdzie nasz zespół liczy ponad 600 osób.
Weź udział w naszej rekrutacji i dołącz do naszego zespołu!
Specjalista ds. Jakości Dostawców
Co Cię czeka:
- Planowanie i przeprowadzanie audytów jakościowych u dostawców i monitorowanie powiązanych działań usprawniających,
- Prowadzenie procesu kwalifikacji i wdrożenia nowego dostawcy,
- Wsparcie, zgodnie ze standardem World Class Manufacturing działań rozwojowych skierowanych do dostawców w celu poprawy i utrzymania zarządzania jakością, środowiskiem i systemem bezpieczeństwa,
- Monitorowanie bieżącego poziomu jakości dostarczanych komponentów i inicjowanie niezbędnych działań w celu utrzymania wymaganego poziomu jakości,
- Analiza problemów jakościowych związanych z procesami dostawców,
- Zgłaszanie reklamacji do dostawców (raporty 8D - analiza, weryfikacja),
- Nadzór nad działaniami korygującymi i zapobiegawczymi u dostawców,
- Przeprowadzanie audytów i oceny dostawców,
- Nieustanne podnoszenie jakości dostaw, nadzorowanie działań zapobiegawczych i korygujących, wdrażanie usprawnień u dostawców,
- Monitorowanie wyników analiz i działań korygujących po reklamacjach klientów,
- Nadzorowanie spełnienia specjalnych wymagań klientów przez dostawców.
Czego poszukujemy:
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (poszukiwanie dostawców, audyty dostawców, rozwój dostawców) w międzynarodowej firmie produkcyjnej – wymóg konieczny,
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Doświadczenie w pracy z programami SAP/ERP,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację werbalną i pisemną,
- Znajomość norm ISO 9001,
- Wiedza z zakresu PPAP i FMEA jako dodatkowy atut,
- Prawo jazdy B,
- Gotowość do podróży służbowych (wizyty i audyty u dostawców w Polsce i zagranicą - głównie w Europie),
- Komunikatywność, sumienność, nastawienie na rezultaty,
- Odporność na stres i umiejętność pracy w warunkach presji czasowej.
Dla Ciebie:
- Prywatna opieka
medyczna - Prywatne ubezpieczenie
na życie - Karta sportowa
OK System - Fundusz Socjalny
(wczasy pod gruszą, bilety do kina, dofinansowanie świąt, itp.) - Owocowe
środy - Kawa / herbata
do oporu - Bezpłatny
parking - Możliwość rozwoju w ramach struktur firmy
Jesteś zainteresowany? Aplikuj już teraz!
Nie jesteś pewien, czy ta praca jest dla Ciebie? Zadzwoń i porozmawiajmy!
609 508 140 - Aleksandra Dziewanowska
Prosimy o dodanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Ogłoszenie archiwalne