dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Jakości i Obsługi Klienta (back office)
COFACE POLAND SERVICES Sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 16 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
Twój zakres obowiązków
wsparcie zespołu sprzedaży w obsłudze klientów w zakresie: ustawień produktów, raportowania, rejestracji zleceń, monitorowania i rozwiązywanie zgłoszeń Klientów,
współpraca z działem operacyjnym i międzynarodowymi biurami Coface,
kontrola procesu realizacji raportów i jakości danych.
Nasze wymagania
posiada wykształcenie wyższe,
swobodnie komunikuje się w języku angielskim w mowie i piśmie (min. B1),
posiada doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta – mile widziane, ale nie jest obowiązkowe,
posiada praktyczną umiejętność obsługi komputera (pomocne w nauce nowych systemów),
jest nastawiona na ciągły rozwój i zdobywanie wiedzy,
charakteryzuje się dynamizmem w działaniu, zaangażowaniem i sumiennością,
jest komunikatywna i potrafi pracować w zespole.
jest otwarta i nie boi się wyzwań.
To oferujemy
ciekawą pracę w międzynarodowej firmie i młodym, ale doświadczonym zespole,
rozbudowany system onboardingowy,
możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego,
możliwość pracy zdalnej,
profesjonalne szkolenia,
dodatkowe benefity, pakiet świadczeń socjalnych, prywatną opiekę medyczną.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
firmowa drużyna sportowa
komputer do użytku prywatnego
firmowa biblioteka
brak dress code’u
gry wideo w pracy
kawa / herbata
napoje
strefa relaksu
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie wypoczynku
dofinansowanie wakacji dzieci
paczki świąteczne
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
pikniki rodzinne
COFACE POLAND SERVICES Sp. z o.o.
Grupa Coface, której początki sięgają 1946 roku, jest światowym liderem w zakresie ochrony, finansowania i zarządzania należnościami. Posiadamy swoje oddziały w 67 krajach (a poprzez sieć firm partnerskich obecni jesteśmy w 100 krajach), w których usługi świadczy 4580 specjalistów. Na rynku polskim działamy od 1992 roku i jesteśmy jedyną spółką, która zarządza należnościami poprzez 4 linie biznesowe: ubezpieczenie należności, faktoring, informację handlową i windykację należności B2B. Więcej informacji: www.coface.pl