Oferta pracy

Specjalista ds. Jakości i Obsługi Klienta (back office)

COFACE POLAND SERVICES Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie zespołu sprzedaży w obsłudze klientów w zakresie: ustawień produktów, raportowania, rejestracji zleceń, monitorowania i rozwiązywanie zgłoszeń Klientów,

  • współpraca z działem operacyjnym i międzynarodowymi biurami Coface,

  • kontrola procesu realizacji raportów i jakości danych.

Nasze wymagania

  • posiada wykształcenie wyższe,

  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim w mowie i piśmie (min. B1),

  • posiada doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta – mile widziane, ale nie jest obowiązkowe,

  • posiada praktyczną umiejętność obsługi komputera (pomocne w nauce nowych systemów),

  • jest nastawiona na ciągły rozwój i zdobywanie wiedzy,

  • charakteryzuje się dynamizmem w działaniu, zaangażowaniem i sumiennością,

  • jest komunikatywna i potrafi pracować w zespole.

  • jest otwarta i nie boi się wyzwań.

To oferujemy

  • ciekawą pracę w międzynarodowej firmie i młodym, ale doświadczonym zespole,

  • rozbudowany system onboardingowy,

  • możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego,

  • możliwość pracy zdalnej,

  • profesjonalne szkolenia,

  • dodatkowe benefity, pakiet świadczeń socjalnych, prywatną opiekę medyczną.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • komputer do użytku prywatnego

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

COFACE POLAND SERVICES Sp. z o.o.

Grupa Coface, której początki sięgają 1946 roku, jest światowym liderem w zakresie ochrony, finansowania i zarządzania należnościami. Posiadamy swoje oddziały w 67 krajach (a poprzez sieć firm partnerskich obecni jesteśmy w 100 krajach), w których usługi świadczy 4580 specjalistów. Na rynku polskim działamy od 1992 roku i jesteśmy jedyną spółką, która zarządza należnościami poprzez 4 linie biznesowe: ubezpieczenie należności, faktoring, informację handlową i windykację należności B2B. Więcej informacji: www.coface.pl

Przewiń do profilu firmy