Oferta pracy

Specjalista ds. jakości i obsługi reklamacji

Omnipack Sp. z o.o.O firmie

  • Gorzów Wielkopolski, lubuskie

  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Omnipack to lider rynku logistyki dla eCommerce w Polsce. Codziennie wspieramy ponad 100 firm w realizacji zamówień i zaspokojeniu potrzeb e-konsumentów – zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Wierzymy, że w skostniałej branży logistycznej można mocno namieszać – w ciągu kilku lat planujemy podbić Europę.


Ale Omnipack to przede wszystkim ludzie. Konkretne osoby, wiedza i doświadczenie – to one stoją za sukcesem firmy. Jeśli wierzysz w potencjał eCommerce, a Twoim priorytetem jest rozwój zawodowy i realny wpływ na tworzenie czegoś nowego – dołącz do nas! 

Specjalista ds. jakości i obsługi reklamacji

Wymagania

  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w operacjach logistycznych/magazynowych
  • Umiejętność analitycznego myślenia 
  • Bardzo dobra znajomość MS Office 
  • Umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem 
  • Dokładność i dobra organizacja czasu pracy
  • Kreatywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów 
  • Cierpliwość i zaangażowanie 
  • Znajomość j. angielskiego - mile widziana 

Obowiązki

  • Rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów oraz nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem ich zakończenia, w tym m.in.:
    • analizowanie zgłoszeń, prowadzenie działań wyjaśniających przyczyny reklamacji i podejmowanie działań po kątem zmniejszenia ich liczby
    • weryfikacja monitoringu w zakresie braków i uszkodzeń produktów 
    • weryfikacja fizyczna i systemowa stanów produktów 
    • analiza zasadności roszczeń klientów 
    • prowadzenie statystyki dotyczącej reklamacji

  • Czynny udział w procesie budowania systemu zapewniania jakości, w tym m.in.:
    • opracowywanie i aktualizacja dokumentacji
    • nadzór i kontrola wdrażania procedur i instrukcji wewnętrznych w firmie 
    • przeprowadzanie audytów procesów i kontroli wysyłanych zamówień
    • szkolenie pracowników magazynu z obowiązujących wytycznych 

Oferujemy

  • Realny wpływ na rozwój firmy w Europie i zagranicą
  • Możliwość korzystania z benefitów np. : opieka medyczna, imprezy integracyjne, biuro w nowoczesnym magazynie
  • Pracę w godzinach 8-16 lub 9-17
  • Zatrudnienie w oparciu o umowa o pracę
  • Pracę w młodym i energicznym zespole
  • Swobodną kulturę organizacyjną

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Omnipack sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa.”, a także “Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”, jeśli chcesz brać udział w przyszłych rekrutacjach.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy