dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. jakości i obsługi reklamacji pojazdów
Autohero Polska Sp. z o.o.O firmie
- Połczyńska 31A, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
Autohero Polska Sp. z o.o.
Połczyńska 31A
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji oraz nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem ich zakończenia
Analiza zgłoszeń i podejmowanie działań pod kątem zmniejszenia ich liczby
Analiza zasadności roszczeń klientów
Prowadzenie raportów dotyczących procesu reklamacyjnego
Wsparcie w obsłudze klientów telefonicznie i mailowo
Nasze wymagania
Doświadczenie w zakresie obsługi gwarancyjnej / reklamacyjnej sprzedawanych samochodów
Wiedza i doświadczenie w zakresie technologii napraw blacharsko-lakierniczych oraz znajomość mechaniki samochodowej (mile widziane wykształcenie kierunkowe)
Pewność siebie i profesjonalizm w kontaktach z klientami, odpowiedzialność oraz postawa wzbudzająca zaufanie
Samodyscyplina i dobra organizacja pracy
Znajomość pakietu MS Office / Google Suite
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
To oferujemy
Praca w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie w branży motoryzacyjnej
Stabilne warunki zatrudnienia na cały etat w oparciu o umowę o pracę
Wynagrodzenie oparte na podstawie i premii uzależnionej od indywidualnych wyników pracy
Oferta pracownicza - zakup samochodów na preferencyjnych warunkach cenowych
Bardzo pozytywny i zmotywowany zespół z szybką ścieżką decyzyjną
Benefity pozapłacowe (karta sportowo-rekreacyjna, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i wiele więcej)
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
Autohero Polska Sp. z o.o.
AUTOHERO to innowacyjna platforma sprzedaży sprawdzonych samochodów używanych najwyższej jakości w pełni online. Nasza marka obecna jest w dziewięciu krajach - Polsce, Niemczech, Austrii, Szwecji, Holandii, Belgii, Francji, Włoszech oraz Hiszpanii. Łącznie każdego dnia oferujemy naszym klientom ponad 4.000 samochodów osobowych.
Jako AUTOHERO zmieniamy rynek sprzedaży samochodów używanych oferując zakup samochodu w pełni online bez wychodzenia z domu. Każdy sprzedawany przez nas pojazd jest sprawdzony przez niezależnych rzeczoznawców, a każdy Klient otrzymuje bezpłatną roczną gwarancję, 14 dni na zwrot pojazdu oraz bezpłatną dostawę pod wskazany adres.
W Polsce posiadamy również flagowy showroom znajdujący się w hali kultowej fabryki FSO.
Opis stanowiska
Jako Specjalista ds. jakości i obsługi reklamacji (Quality Manager) będziesz obsługiwać reklamacje zgłaszane przez Klientów AUTOHERO i dbać o przekucie ich w jak najbardziej pozytywne doświadczenia z dostarczonego do nich samochodu kupionego w pełni online. Będziesz współpracować ściśle z zespołem Quality Management realizującym proces napraw reklamacyjnych i dbać o bieżące informowanie klienta o bieżącym statusie jego reklamacji. Jeżeli motoryzacja jest Twoją pasją, posiadasz wiedzę na temat mechaniki samochodowej oraz lubisz pomagać Klientom, zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji.