Oferta pracy

Specjalista ds. jakości i obsługi reklamacji pojazdów

Autohero Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Połczyńska 31A, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Autohero Polska Sp. z o.o.

Połczyńska 31A

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji oraz nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem ich zakończenia

  • Analiza zgłoszeń i podejmowanie działań pod kątem zmniejszenia ich liczby

  • Analiza zasadności roszczeń klientów

  • Prowadzenie raportów dotyczących procesu reklamacyjnego

  • Wsparcie w obsłudze klientów telefonicznie i mailowo

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w zakresie obsługi gwarancyjnej / reklamacyjnej sprzedawanych samochodów

  • Wiedza i doświadczenie w zakresie technologii napraw blacharsko-lakierniczych oraz znajomość mechaniki samochodowej (mile widziane wykształcenie kierunkowe)

  • Pewność siebie i profesjonalizm w kontaktach z klientami, odpowiedzialność oraz postawa wzbudzająca zaufanie

  • Samodyscyplina i dobra organizacja pracy

  • Znajomość pakietu MS Office / Google Suite

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

To oferujemy

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie w branży motoryzacyjnej

  • Stabilne warunki zatrudnienia na cały etat w oparciu o umowę o pracę

  • Wynagrodzenie oparte na podstawie i premii uzależnionej od indywidualnych wyników pracy

  • Oferta pracownicza - zakup samochodów na preferencyjnych warunkach cenowych

  • Bardzo pozytywny i zmotywowany zespół z szybką ścieżką decyzyjną

  • Benefity pozapłacowe (karta sportowo-rekreacyjna, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i wiele więcej)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

Autohero Polska Sp. z o.o.

AUTOHERO to innowacyjna platforma sprzedaży sprawdzonych samochodów używanych najwyższej jakości w pełni online. Nasza marka obecna jest w dziewięciu krajach - Polsce, Niemczech, Austrii, Szwecji, Holandii, Belgii, Francji, Włoszech oraz Hiszpanii. Łącznie każdego dnia oferujemy naszym klientom ponad 4.000 samochodów osobowych.

Jako AUTOHERO zmieniamy rynek sprzedaży samochodów używanych oferując zakup samochodu w pełni online bez wychodzenia z domu. Każdy sprzedawany przez nas pojazd jest sprawdzony przez niezależnych rzeczoznawców, a każdy Klient otrzymuje bezpłatną roczną gwarancję, 14 dni na zwrot pojazdu oraz bezpłatną dostawę pod wskazany adres.

W Polsce posiadamy również flagowy showroom znajdujący się w hali kultowej fabryki FSO.

Przewiń do profilu firmy

Opis stanowiska

Jako Specjalista ds. jakości i obsługi reklamacji (Quality Manager) będziesz obsługiwać reklamacje zgłaszane przez Klientów AUTOHERO i dbać o przekucie ich w jak najbardziej pozytywne doświadczenia z dostarczonego do nich samochodu kupionego w pełni online. Będziesz współpracować ściśle z zespołem Quality Management realizującym proces napraw reklamacyjnych i dbać o bieżące informowanie klienta o bieżącym statusie jego reklamacji. Jeżeli motoryzacja jest Twoją pasją, posiadasz wiedzę na temat mechaniki samochodowej oraz lubisz pomagać Klientom, zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji.