Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Jakości i Relacji z Klientem
AllianzO firmie
Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Allianz jest miejscem dla tych, którzy nie boją się wyzwań. Miejscem wspierającym Cię w podejmowaniu inicjatyw, w którym możesz się rozwijać, a jednocześnie aktywnie wzmacniać naszą wiodącą pozycję na globalnym rynku. Troszcząc się m.in. o 85 milionów klientów prywatnych i korporacyjnych oraz ponad 142 tys. pracowników na całym świecie, Allianz promuje kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań. Najbardziej zależy nam na tym, aby klienci uznawali nas za partnera godnego zaufania i czuli się z nami bezpiecznie. Jeśli więc nie boisz się wyzwań, dołącz do Allianz.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Departamencie Obsługi Klienta na stanowisku:
Specjalista ds. Jakości i Relacji z Klientem
Do Twoich obowiązków należać będzie:
- Monitoring jakości rozmów i realizacji dyspozycji klientów w obszarze operacji Allianz
- Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg klientów
- Udzielanie klientom pisemnych odpowiedzi na reklamacje
- Opracowywanie i wydawanie rekomendacji poprawy jakości procesów obsługi klienta
- Współpraca z różnymi obszarami firmy i podmiotami zewnętrznymi w zakresie analiz skarg klientów, wypłat specjalnych oraz wdrożeń rekomendacji jakościowych
- Przygotowywanie analiz, materiałów, warsztatów oraz prowadzenie spotkań z zakresu jakości obsługi klienta oraz obsługi reklamacji klientów
- Prowadzenie badań doświadczeń i oczekiwań klientów
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, likwidacji szkód lub świadczeń osobowych
- Umiejętność czytelnego formułowania pism
- Dokładność, terminowość, odpowiedzialność
- Umiejętność planowania i określania priorytetów
- Postawa pro kliencka
- Umiejętność budowania relacji i pracy w zespole
- Zdolność analitycznego myślenia
- Dobra znajomość MS Office, w tym szczególnie MS Excel
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- Znajomość specyfiki pracy infolinii oraz jednego z obszarów: likwidacji szkód lub obsługi świadczeń osobowych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pełną wyzwań pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku, będącej globalnym liderem w sektorze ubezpieczeń
- Pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, karta sportowo-rekreacyjna, ubezpieczenie NNW
- Zniżki na produkty ubezpieczeniowe Allianz
- Udział w onboardingu – programie wdrożeniowym do firmy
- Bezpłatne kursy językowe online
- Możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach klubów sportowych i hobbystycznych
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Ogłoszenie archiwalne