Oferta pracy

Specjalista ds. Jakości i Relacji z Klientem

AllianzO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Allianz jest miejscem dla tych, którzy nie boją się wyzwań. Miejscem wspierającym Cię w podejmowaniu inicjatyw, w którym możesz się rozwijać, a jednocześnie aktywnie wzmacniać naszą wiodącą pozycję na globalnym rynku. Troszcząc się m.in. o 85 milionów klientów prywatnych i korporacyjnych oraz ponad 142 tys. pracowników na całym świecie, Allianz promuje kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań. Najbardziej zależy nam na tym, aby klienci uznawali nas za partnera godnego zaufania i czuli się z nami bezpiecznie.  Jeśli więc nie boisz się wyzwań, dołącz do Allianz.
 
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Departamencie Obsługi Klienta na stanowisku:
Specjalista ds. Jakości i Relacji z Klientem

Do Twoich obowiązków należać będzie:

  • Monitoring jakości rozmów i realizacji dyspozycji klientów w obszarze operacji Allianz
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg klientów
  • Udzielanie klientom pisemnych odpowiedzi na reklamacje
  • Opracowywanie i wydawanie rekomendacji poprawy jakości procesów obsługi klienta
  • Współpraca z różnymi obszarami firmy i podmiotami zewnętrznymi w zakresie analiz skarg klientów, wypłat specjalnych oraz wdrożeń rekomendacji jakościowych
  • Przygotowywanie analiz, materiałów, warsztatów oraz prowadzenie spotkań z zakresu jakości obsługi klienta oraz obsługi reklamacji klientów
  • Prowadzenie badań doświadczeń i oczekiwań klientów

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, likwidacji szkód lub świadczeń osobowych
  • Umiejętność czytelnego formułowania pism
  • Dokładność, terminowość, odpowiedzialność
  • Umiejętność planowania i  określania priorytetów
  • Postawa pro kliencka
  • Umiejętność budowania relacji i pracy w zespole
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość MS Office, w tym szczególnie MS Excel
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • Znajomość specyfiki pracy infolinii oraz jednego z obszarów: likwidacji szkód lub obsługi świadczeń osobowych będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 
  • Pełną wyzwań pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku, będącej globalnym liderem w sektorze ubezpieczeń
  • Pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, karta sportowo-rekreacyjna, ubezpieczenie NNW
  • Zniżki na produkty ubezpieczeniowe Allianz
  • Udział w onboardingu – programie wdrożeniowym do firmy
  • Bezpłatne kursy językowe online 
  • Możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach klubów sportowych i hobbystycznych

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne