Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Jakości i Zakupów

Lumen Europe Sp. z o.o.

Lumen Europe Sp. z o.o.

Jutrzenki 83C

Włochy

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Współpraca z innymi członkami zespołu w sposób uczciwy i rzetelny;

  • Budowanie i wspieranie silnego, szanującego i wspierającego się zespołu, aby osiągać kluczowe wskaźniki efektywności swojego działu, jak i całej firmy;

  • Przestrzeganie wszystkich wymogów bezpieczeństwa i higieny pracy firmy Lumen oraz wszystkich systemów i procedur związanych z bezpieczeństwem;

  • Ogólne obowiązki zlecone przez kierownictwo.

  • Procesowanie zamówień zakupu towarów, kontakt z dostawcami w celu zapewnienia terminowej dostawy, utrzymanie danych w systemie MRP;

  • Koordynacja przesyłek; nadzorowanie procesu od momentu złożenia zamówienia u dostawcy do chwili otrzymania przesyłki;

  • Aktualizowanie stanu zapasów w systemie;

  • Kontrola stanu magazynowego i dbałość o zapewnienie ciągłości produkcji;

  • Analiza i utrzymywanie optymalnego poziomu zapasów i zapewnienie dobrego poziomu usług.

  • Zapewnienie, że status towarów zgodnych i niezgodnych jest jasno określony i poddany kwarantannie;

  • Aktualizacja stanu zapasów dotyczących PCR (Product Change Request);

  • Koordynacja działań ograniczających niezgodności produktów w Lumen i w siedzibie klienta;

  • Przygotowanie produktów niespełniających wymagań klienta do przerobienia / złomowania / zwrócenia do dostawy;

  • Przeglądanie i wydawanie Raportów kwarantanny zasobów (SQR) oraz Raportów o niezgodności (NCR);

  • Przygotowywanie Wniosków o kredyt u dostawcy (SCR) i wysyłanie do dostawców firmy Lumen;

  • Ogólne obowiązki administracyjne zlecone przez kierownictwo.

Nasze wymagania

  • Dobre umiejętności komunikacyjne w języku angielskim, zarówno pisemne, jak i ustne;

  • Doświadczenie w zakresie pracy w środowisku magazynowym / fabrycznym;

  • Podstawowe i średnio zaawansowane umiejętności komputerowe - Excel, Word;

  • Duża dbałość o szczegóły;

  • Zdolność do wielozadaniowości i priorytetyzacji zadań w pracy;

  • Rozumienie standardów i wymogów dotyczących produktów (tj. interpretacja rysunków technicznych);

  • Znajomość Normy ISO 9001 będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • Umowę o pracę

  • Narzędzia niezbędne do pracy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Szkolenia i możliwość rozwoju

  • Podnoszenie kwalifikacji w doświadczonym zespole

  • Świąteczne imprezy integracyjne

  • Prywatną opiekę medyczną