Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKierownik ds. jakości serwisu oraz relacji partnerskich
Umbrella Marketing Group Sp. z o.o.O firmie
- Hoża 86/410Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- Praca zdalna
- Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Kierownik
Umbrella Marketing Group Sp. z o.o.
Hoża 86/410
Warszawa
Umbrella jako agencja reklamowa przez lata zbierała doświadczenie na rynkach polskich i zagranicznym, realizując setki projektów zakończonych sukcesem.
W pewnym momencie typowe, agencyjne podejście do marketingu przestało wystarczać. Organizacja zapragnęła sięgać wyższych szczebli rozwoju i stworzyć grupę - zintegrowane środowisko marketerów, którzy łączą wszystkie kompetencje w jeden wspólny hub, dostarczając maksimum możliwości i satysfakcji nie tylko klientom, ale też partnerom, managerom i specjalistom.
Osoba na zatrudnionym stanowisku będzie dbała o dobre imię grupy, a także o to, aby praca w zespole była owocna i przebiegała pomyślnie. Powinna wykazywać dbałość o sposób realizacji obsługi marketingowej projektów pod kątem wymagań: budżet/harmonogram/zakres w ramach satysfakcji Klienta. Pomagać rozwiązywać konflikty, dawać wsparcie, a przede wszystkim motywować i nadzorować pracę Project Managerów. Dodatkowo osoba zatrudniona na tym stanowisku musi dbać o relacje z partnerami oraz umieć pozyskiwać nowych.
Główne zadania:
- codzienna praca polegająca na sprawdzaniu realizacji projektów – dobra relacja z PM-ami, opieka i wpływ na ich bieżącą pracę,
- sprawdzanie milowych kamieni i punktów zwrotnych projektowych,
- sprawdzanie jakości plików, pilnowanie uzupełnienia ich
- zauważanie i reagowanie na problematyczne sytuacje i zastoje,
- przekazywanie problemów i niezgodności Source Managerowi
- research i pozyskiwanie nowych partnerów do grupy,
- nawiązywanie stałych relacji z partnerami i klientami,
- sprawdzanie jakości usług dla klientów, badanie ich satysfakcji z jakości wykonywania usług,
- obecność przy przekazywaniu boardingu projektu - wprowadzenie do realizacji,
- nadzorowanie innych ról w zespole,
- prowadzenie zebrań/spotkań w zespole.
Wymagania:
- komunikatywność i chęć nawiązywania relacji z pozostałymi pracownikami
- dobra organizacja pracy,
- asertywność,
- wysoka kultura osobista i kontaktowość,
- umiejętność prezentacji i delegowania zadań,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- doświadczenie w realizacji projektów,
- doświadczenie w zarządzaniu małym zespołem,
Oferujemy:
- dobrą atmosferę pracy,
- ciągły rozwój zawodowy,
- wyzwania marketingowe,
- realny wpływ na rozwój marek podległych Klientów oraz Grupy,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość pracy zdalnej,
- biuro w samym centrum Warszawy,
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Ogłoszenie archiwalne