Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” oznaczają, że możesz zaaplikować jednym klinięciem. „Aplikuj szybko” korzysta z dokumentów oraz treści wiadomości do pracodawcy używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Możesz je zmienić, klikając przycisk „Edytuj”.

Kierownik ds. jakości serwisu oraz relacji partnerskich

Umbrella Marketing Group Sp. z o.o.O firmie

  • Hoża 86/410
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

Umbrella Marketing Group Sp. z o.o.

Hoża 86/410

Warszawa

Umbrella jako agencja reklamowa przez lata zbierała doświadczenie na rynkach polskich i zagranicznym, realizując setki projektów zakończonych sukcesem. 

W pewnym momencie typowe, agencyjne podejście do marketingu przestało wystarczać. Organizacja zapragnęła sięgać wyższych szczebli rozwoju i stworzyć grupę - zintegrowane środowisko marketerów, którzy łączą wszystkie kompetencje w jeden wspólny hub, dostarczając maksimum możliwości i satysfakcji nie tylko klientom, ale też partnerom, managerom i specjalistom.

Kierownik ds. jakości serwisu oraz relacji partnerskich

Osoba na zatrudnionym stanowisku będzie dbała o dobre imię grupy, a także o to, aby praca w zespole była owocna i przebiegała pomyślnie. Powinna wykazywać dbałość o sposób realizacji obsługi marketingowej projektów pod kątem wymagań: budżet/harmonogram/zakres w ramach  satysfakcji Klienta. Pomagać rozwiązywać konflikty, dawać wsparcie, a przede wszystkim motywować i nadzorować pracę Project Managerów. Dodatkowo osoba zatrudniona na tym stanowisku musi dbać o relacje z partnerami oraz umieć pozyskiwać nowych. 

Główne zadania:

  • codzienna praca polegająca na sprawdzaniu realizacji projektów – dobra relacja z PM-ami, opieka i wpływ na ich bieżącą pracę,
  • sprawdzanie milowych kamieni i punktów zwrotnych projektowych,
  • sprawdzanie jakości plików, pilnowanie uzupełnienia ich
  • zauważanie i reagowanie na problematyczne sytuacje i zastoje,
  • przekazywanie problemów i niezgodności Source Managerowi
  • research i pozyskiwanie nowych partnerów do grupy,  
  • nawiązywanie stałych relacji z partnerami i klientami,
  • sprawdzanie jakości usług dla klientów, badanie ich satysfakcji z jakości wykonywania usług,
  • obecność przy przekazywaniu boardingu projektu - wprowadzenie do realizacji,
  • nadzorowanie innych ról w zespole,
  • prowadzenie zebrań/spotkań w zespole.

Wymagania:

  • komunikatywność i chęć nawiązywania relacji z pozostałymi pracownikami
  • dobra organizacja pracy,
  • asertywność,
  • wysoka kultura osobista i kontaktowość,
  • umiejętność prezentacji i delegowania zadań,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • doświadczenie w realizacji projektów,  
  • doświadczenie w zarządzaniu małym zespołem,

Oferujemy:

  • dobrą atmosferę pracy,
  • ciągły rozwój zawodowy,
  • wyzwania marketingowe,
  • realny wpływ na rozwój marek podległych Klientów oraz Grupy,
  • prywatną opiekę medyczną, 
  • możliwość pracy zdalnej,
  • biuro w samym centrum Warszawy,

 

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy