Konica Minolta Business Solutions Polska

Specjalista ds. Jakości Serwisu

Konica Minolta Business Solutions PolskaO firmie

Konica Minolta Business Solutions Polska

Muszkieterów 15

Warszawa

Konica Minolta
Business Solutions Polska

Globalny dostawca kompleksowych rozwiązań i usług IT, optymalizujących procesy biznesowe związane z zarządzaniem dokumentami. Specjalizujemy się w doradztwie biznesowym, oferując szereg wiodących na świecie systemów druku. Jesteśmy liderem w dziedzinie technologii, regularnie inwestujemy w badania i rozwój, wyznaczając przy tym wysokie standardy na rynku.

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów do działu Serwisu na stanowisko:

Specjalista ds. Jakości Serwisu

Miejsce pracy: Warszawa

zakres obowiązków:

  • Usprawnianie procesów obsługi klienta w obszarze Serwisu, w tym ich wprowadzanie i ciągłe usprawnienia
  • Opieka i rozwój aplikacji do zarządzania zleceniami serwisowymi od Klientów - wraz z systemem wspierającym
  • Kontrola i ocena wskaźników wpływających na zadowolenie klientów
  • Wprowadzanie, kontrola i przygotowanie raportów produktywności Serwisu oraz doskonalenie procesów wpływających na zwiększenie wydajności pracy tego zespołu
  • Wspieranie pracowników działu Serwisu i Sprzedaży w uzyskaniu analiz serwisowych

wymagania:

  • Min. 2 letnie doświadczenie na pokrewnym samodzielnym stanowisku w branży technologicznej
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki uczelni wyższych technicznych lub w zakresie nauk ścisłych
  • Znajomość i praktyczne wykorzystanie w codziennej pracy języka SQL
  • Znajomość języka angielskiego – min. B1 warunek konieczny
  • Znajomość metod z obszaru zarządzania jakością oraz zarządzanie projektami
  • Otwartości, komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole
  • Inicjatywy i samodzielności w działaniu

oferujemy:

  • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Pakiet szkoleniowy rozwijający wiedzę merytoryczną oraz umiejętności osobiste, dostęp do międzynarodowej bazy wiedzy
  • Możliwość uczestnictwa we wprowadzaniu na rynek polski innowacyjnych rozwiązań
  • Przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole

proces rekrutacji:

  • Wstępną weryfikacją kandydatów może być zadanie praktyczne
  • Następnie osoby są zapraszane na rozmowy z przyszłym przełożonym oraz Działem HR
  • Ostatnim etapem rekrutacji może być weryfikacja referencji kandydatów
  • Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na rozmowy otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją (również osoby, którym nie zostanie przedstawiona oferta zatrudnienia)

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych przez Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie przy ul. Muszkieterów 15, 02-273, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. Masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 na adres e-mail: [email protected] Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

 

Robimy startupy od 140 lat.
Technologia to nasza codzienność.
Dołącz do nas i zmieniaj świat.

Globalny dostawca kompleksowych rozwiązań i usług IT, optymalizujących procesy biznesowe związane z zarządzaniem dokumentami. Specjalizujemy się w doradztwie biznesowym, oferując szereg wiodących na świecie systemów druku. Jesteśmy liderem w dziedzinie technologii, regularnie inwestujemy w badania i rozwój, wyznaczając przy tym wysokie standardy na rynku.

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów do działu Serwisu na stanowisko:

Specjalista ds. Jakości Serwisu

zakres obowiązków:

  • Usprawnianie procesów obsługi klienta w obszarze Serwisu, w tym ich wprowadzanie i ciągłe usprawnienia
  • Opieka i rozwój aplikacji do zarządzania zleceniami serwisowymi od Klientów - wraz z systemem wspierającym
  • Kontrola i ocena wskaźników wpływających na zadowolenie klientów
  • Wprowadzanie, kontrola i przygotowanie raportów produktywności Serwisu oraz doskonalenie procesów wpływających na zwiększenie wydajności pracy tego zespołu
  • Wspieranie pracowników działu Serwisu i Sprzedaży w uzyskaniu analiz serwisowych

wymagania:

  • Min. 2 letnie doświadczenie na pokrewnym samodzielnym stanowisku w branży technologicznej
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki uczelni wyższych technicznych lub w zakresie nauk ścisłych
  • Znajomość i praktyczne wykorzystanie w codziennej pracy języka SQL
  • Znajomość języka angielskiego – min. B1 warunek konieczny
  • Znajomość metod z obszaru zarządzania jakością oraz zarządzanie projektami
  • Otwartości, komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole
  • Inicjatywy i samodzielności w działaniu

oferujemy:

  • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Pakiet szkoleniowy rozwijający wiedzę merytoryczną oraz umiejętności osobiste, dostęp do międzynarodowej bazy wiedzy
  • Możliwość uczestnictwa we wprowadzaniu na rynek polski innowacyjnych rozwiązań
  • Przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole

proces rekrutacji:

  • Wstępną weryfikacją kandydatów może być zadanie praktyczne
  • Następnie osoby są zapraszane na rozmowy z przyszłym przełożonym oraz Działem HR
  • Ostatnim etapem rekrutacji może być weryfikacja referencji kandydatów
  • Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na rozmowy otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją (również osoby, którym nie zostanie przedstawiona oferta zatrudnienia)

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych przez Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie przy ul. Muszkieterów 15, 02-273, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. Masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 na adres e-mail: [email protected] Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

 

Ogłoszenie archiwalne