Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. kadr i koordynacji płac

GEA Tuchenhagen Polska sp. z o. o.

  • BoWiD 9r, Koszalin
    Koszalin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • Praca od zaraz

GEA Tuchenhagen Polska sp. z o. o.

BoWiD 9r

Koszalin

Twój zakres obowiązków

  • Realizowanie procesów kadrowych (zatrudniania, trwania stosunku pracy, ustania stosunku pracy, ewidencji czasu pracy), z uwzględnieniem ewidencji danych w obowiązujących systemach i narzędziach tj. Workday, Płatnik

  • Prowadzenie spraw pracowniczych zgodnie z przepisami prawa pracy tj. przygotowywanie umów, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, innych dokumentów kadrowych, nadzór nad badaniami lekarskimi

  • Dostarczanie danych płacowych do firmy zewnętrznej, rozliczającej wynagrodzenia tj. nieobecności, ewidencja czasu pracy

  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami tj. dostawcy płac oraz świadczeń pracowniczych

  • Bieżąca komunikacja i współpraca z zespołem HR Shared Services w Berlinie, w tym aktywne wsparcie dla zespołu HR w Berlinie

  • Udział w lokalnych i globalnych projektach HR

  • Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby spółki oraz korporacji

  • Inne zadania operacyjne z zakresu HR, których będziesz częścią, wymagające kompleksowego podejścia oraz terminowości ich realizacji

Nasze wymagania

  • Min. 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w dużej organizacji

  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego (wykorzystywana w kontaktach z bezpośrednim przełożonym, spotkaniach prowadzonych w j. ang., korespondencji w ramach korporacji)

  • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i innych regulacji w obszarze HR

  • Zrozumienie polityk, programów i operacji dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi, z podejściem ukierunkowanym na obsługę klienta wewnętrznego i partnerów zewnętrznych

  • Umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami oraz proaktywne podejście do rozwiązywania spraw

  • Doświadczenie we współpracy z HR Shared Services / BPO będzie dodatkowym atutem

  • Praktyczna znajomość Excel, SAP, Płatnik

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • pakiet relokacyjny

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • możliwość uzyskania uprawnień

Prosimy o przesłanie CV w j. angielskim.

GEA Tuchenhagen Polska sp. z o. o.

GEA jest jednym z największych na świecie dostawców rozwiązań dla przemysłu przetwórstwa spożywczego, napojów i innych procesów. Zatrudniamy około 18.000 pracowników w ponad 60 krajach na świecie. W 6 spółkach w Polsce pracuje ponad 300 osób.

W maju 2021 r., w Koszalinie - rozpoczęliśmy budowę Fabryki Przyszłości - będzie to najnowocześniejszy obiekt w całej grupie GEA. Chcesz uczestniczyć w tym niesamowicie ambitnym projekcie? Dołącz do nas

Przewiń do profilu firmy