Ta oferta pracy jest nieaktualna od 188 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. kadr i płac

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
  • Specjalista
  • 16.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. kadr i płac

    Będziesz zajmować się:

    • naliczaniem wynagrodzeń i zasiłków, sporządzaniem list płac dla pracowników, rachunków dla zleceniobiorców,
    • przygotowywaniem dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy, tworzeniem umów o pracę, zlecenia, o dzieło,
    • prowadzeniem teczek osobowych pracowników, kompletowaniem dokumentów,
    • rozliczaniem czasu pracy i nieobecności,
    • wystawianiem zaświadczeń o wynagrodzeniu, zatrudnieniu i świadectw pracy,
    • sporządzaniem deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,
    • monitorowaniem ważności szkoleń BHP, badań lekarskich,
    • wsparciem działu księgowego w bieżących zadaniach.

    Oczekujemy od Ciebie:

    • minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku,
    • praktycznej znajomości prawa pracy,
    • doświadczenia w obsłudze programów kadrowo-płacowych (mile widziana znajomość programu Płatnik),
    • znajomość programów MS Word i Excel na poziomie średnio zaawansowanym,
    • wykształcenie wyższe kierunkowe – mile widziane,
    • sumienności, samodzielności, nastawienia na rozwiązywanie problemów.

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze etatu,
    • pracę w dogodnej lokalizacji (centrum Bydgoszczy),
    • możliwość rozwoju zawodowego przez realizację odpowiedzialnych zadań,
    • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
    Będziesz też pracował/a dla firmy, której najważniejszym kapitałem są ludzie. Tworzymy dobrą atmosferę i partnerską kulturę pracy. Jesteśmy zgranym zespołem. Gwarantujemy, że będziesz brał/a aktywny udział w rozwoju firmy dzięki czemu rozwiniesz swoje umiejętności. Zależy nam, abyś osiągał/a sukcesy razem z nami.   

    Brzmi dobrze? Zapraszamy do aplikowania i do zobaczenia na rozmowie rekrutacyjnej!