Via Medica

Specjalista ds. kadr i płac

Via MedicaO firmie

Via Medica

Świętokrzyska 73

Gdańsk

Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Gdańsk

Główne zadania:

  • Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa w zakresie spraw związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy
  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencją czasu pracy, świadczeniami pracowniczymi
  • Prowadzenie akt osobowych
  • Naliczanie wynagrodzeń, premii, zasiłków
  • Sporządzanie dokumentacji płacowej
  • Sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji tj. GUS, US, PFRON, ZUS
  • Monitorowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP
  • Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu firmy

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata)
  • Bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu rozliczania czasu pracy
  • Praktycznej znajomości przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office
  • Znajomości programów kadrowo-płacowych

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej od 25 lat pozycji na rynku
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Karty Multisport

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj".

Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. kadr i płac

Główne zadania:

  • Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa w zakresie spraw związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy
  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencją czasu pracy, świadczeniami pracowniczymi
  • Prowadzenie akt osobowych
  • Naliczanie wynagrodzeń, premii, zasiłków
  • Sporządzanie dokumentacji płacowej
  • Sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji tj. GUS, US, PFRON, ZUS
  • Monitorowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP
  • Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu firmy

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata)
  • Bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu rozliczania czasu pracy
  • Praktycznej znajomości przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office
  • Znajomości programów kadrowo-płacowych

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej od 25 lat pozycji na rynku
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Karty Multisport

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj".

Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne