Kancelaria Podatkowa „ANMAR” Sp. z o.o.

Specjalista ds. Kadr i Płac

Kancelaria Podatkowa „ANMAR” Sp. z o.o.O firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 28 sie 2020
  • Specjalista (Mid / Regular)
top

Zajmujemy się podatkami od 1991 roku

Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Gdańsk

Opis stanowiska:

  • specjalista do spraw kadr i płac w biurze rachunkowym
  • stanowisko samodzielne
  • kontakt z klientem
  • naliczanie list płac i ZUS
  • deklaracje PFRON
  • przygotowywanie umów, wypowiedzeń, świadectw pracy

Wymagania:

  • bieżąca znajomość obowiązujących przepisów, w szczególności podatkowych i ubezpieczeń społecznych, kodeksu pracy, kodeksu cywilnego w zakresie umów zlecenia i umów o dzieło
  • doświadczenie zawodowe min. 3 lata,
  • znajomość programów Comarch Optima – kadry i płace, Płatnik,umiejętność posługiwania się arukuszem kalkulacyjnym i edytorem tekstu OpenOffice.
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • atrakcyjne wyjazdy integracyjne
  • kameralną atmosferę
  • udział w szkoleniach zawodowych
  • dostęp do serwisów i biuletynów
  • przestrzeganie wspólnie wypracowanych Regulaminów
  • uczciwość i szacunek w relacjach
  • ubezpieczenie Broca
  • pakiety medyczne Allianz

Osoby zainteresowane podjęciem pracy na w/w stanowisku  prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk APLIKUJ

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Zajmujemy się podatkami od 1991 roku

Specjalista ds. Kadr i Płac

Opis stanowiska:

  • specjalista do spraw kadr i płac w biurze rachunkowym
  • stanowisko samodzielne
  • kontakt z klientem
  • naliczanie list płac i ZUS
  • deklaracje PFRON
  • przygotowywanie umów, wypowiedzeń, świadectw pracy

Wymagania:

  • bieżąca znajomość obowiązujących przepisów, w szczególności podatkowych i ubezpieczeń społecznych, kodeksu pracy, kodeksu cywilnego w zakresie umów zlecenia i umów o dzieło
  • doświadczenie zawodowe min. 3 lata,
  • znajomość programów Comarch Optima – kadry i płace, Płatnik,umiejętność posługiwania się arukuszem kalkulacyjnym i edytorem tekstu OpenOffice.
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • atrakcyjne wyjazdy integracyjne
  • kameralną atmosferę
  • udział w szkoleniach zawodowych
  • dostęp do serwisów i biuletynów
  • przestrzeganie wspólnie wypracowanych Regulaminów
  • uczciwość i szacunek w relacjach
  • ubezpieczenie Broca
  • pakiety medyczne Allianz

Osoby zainteresowane podjęciem pracy na w/w stanowisku  prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk APLIKUJ

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne