Ta oferta pracy jest nieaktualna od 24 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Kadr i Płac

  • Gdańsk, pomorskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 01.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     
     
    tb.invest jest prężnie działającą firmą w branży budowlanej, działającą nieprzerwanie na rynku polskim i zagranicznym od 1997 roku. Wykonujemy szeroki zakres prac w sektorze zamówień publicznych obejmujących budowę i modernizację zabytków polskiej kultury, obiektów służby zdrowia i edukacji. Specjalizujemy się także w kompleksowej realizacji obiektów handlowo-usługowych na terenie całego kraju.
    Specjalista ds. Kadr i Płac
    Miejsce pracy: Gdańsk

    Zakres obowiązków:

    • kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców;
    • sporządzanie, ewidencja i archiwizacja dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;
    • prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami;
    • realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie;
    • obsługa programów Optima, Płatnik;
    • sporządzanie i weryfikacja dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej pracowników i zleceniobiorców, zgłoszenia i rozliczenia ZUS, deklaracje PIT, RMUA, zaświadczenia RP 7, Z-3 itp.
    • rozliczanie wynagrodzeń. Przygotowywanie list płac oraz kontrola poprawności ich naliczania;
    • ewidencja i rozliczanie czasu pracy;
    • wystawianie i rozliczanie delegacji pracowniczych;
    • prowadzenie bieżących analiz i zestawień kadrowo – płacowych na potrzeby Zarządu i innych działów firmy;
    • przygotowywanie i przekazywanie okresowych sprawozdań GUS, ZUS, itp.;
    • sporządzanie dokumentów i zaświadczeń wynikających ze stosunku pracy;
    • współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań;
    • współpraca ze wszystkimi działami firmy.

    Wymagania:

    • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe (prawnicze, ekonomiczne, lub administracyjne);
    • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
    • samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
    • praktyczna znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa pracy, przepisów i rozporządzeń ubezpieczeń społecznych;
    • bardzo dobra znajomość przepisów i zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych, ewidencjonowaniem i rozliczaniem czasu pracy;
    • bardzo dobra znajomość systemów kadrowo – płacowych (mile widziana Optima ERP);
    • biegła znajomość programu Płatnik;
    • biegła znajomość pakietu MS Office;
    • bardzo dobra organizacja pracy.

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
    • stałe godziny pracy;
    • przyjazną atmosferę w zespole;
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
    • możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojej aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zamieszczenie zgody na wykorzystanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. 133 poz. 883).

    bottom