Oferta pracy

Specjalista ds. Kadr i Płac

Syntegia HR Sp. z o.o

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych spółek należących do portfela klientów Kancelarii Rachunkowej.

  • Bieżący kontakt z Klientami obsługiwanych spółek – wsparcie w zakresie kadrowo-płacowym, rozwiązywanie aktualnych problemów, budowanie pozytywnych relacji opartych na dobrej współpracy.

  • Opracowanie i przekazanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej przebiegu zatrudnienia.

  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników od momentu zatrudnienia do chwili zakończenia współpracy.

  • Prowadzenie ewidencji i ważności badań lekarskich i szkoleń BHP.

  • Przygotowanie pełnej dokumentacji do ZUS w zakresie dokonywania zgłoszeń, zmian oraz wyrejestrowań pracowników.

  • Sporządzanie listy płac - zapewnienie prawidłowego, sprawnego, terminowego naliczania i rozliczania wynagrodzeń.

  • Rozliczanie umów zleconych i umów o dzieło.

  • Obsługa programu Płatnik oraz systemu kadrowo-płacowego (obecnie Symfonia, docelowo Enova).

  • Przygotowywania dokumentów do ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS.

  • Rozliczania czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalania wymiaru urlopów.

  • Przygotowywanie dokumentów dla pracownika m.in.: o zaświadczeń o zatrudnianiu i wynagrodzeniu, o miesięcznych informacji o wysokości wynagrodzeń ( np. paski wynagrodzeń, RMUA).

Nasze wymagania

  • Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w sporządzaniu listy płac oraz prowadzeniu kadr.

  • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów podatkowych, a także społecznych oraz gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju – warunek konieczny.

  • Mile widziane osoby, które miały okazję pracować w firmie świadczącej usługi kadrowo-płacowe (biura rachunkowe) lub w wewnętrznym dziale kadr i płac.

  • Wykształcenie średnie.

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym dobra znajomość programu Excel oraz programu Płatnik.

  • Znajomość programów: Symfonia lub Optima Kadry i Płace - dodatkowy atut.

  • Znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikację z klientem zarówno mailową jak i telefoniczną – dodatkowy atut.

  • Wysokie zdolności interpersonalne, czyli: dobra komunikacja i umiejętność pracy z klientem.

  • Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy (planowanie działań, systematyczność, konsekwencja w realizacji zadań).

  • Dokładność, skrupulatność, sumienność.

To oferujemy

  • Przyjazne środowisko oraz wysoka kultura pracy.

  • Gwarantowany work - life balance.

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (7.00 - 9.00).

  • Samochód do celów służbowych, wykorzystywany w przypadku wizyt u strategicznych klientów.

  • Pomoc ds. organizacyjnych – osoba odpowiedzialna za odbieranie dokumentów od klientów.

  • Przestronne i komfortowe biuro zlokalizowane w prestiżowym budynku biurowym.

  • Dodatkowe benefity, karta Medicover lub karta Multisport.

  • Coroczne wyjazdy integracyjne – krajowe lub zagraniczne.

  • Partnerstwo oraz duży kredyt zaufania.

  • Dostęp do projektów, które niejednokrotnie będą dla Ciebie dużym wyzwaniem zawodowym.

  • Nie martw się – możesz liczyć na wsparcie przełożonego oraz szkolenia wewnętrzne.

  • Filiżanka aromatycznej kawy na dobry początek dnia. :)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

Cel stanowiska oraz kierunek rozwoju:

  • W przypadku osób z doświadczeniem - samodzielna praca w zakresie obsługi kadrowo-płacowej wskazanych podmiotów gospodarczych.

  • Ponadto nasz Partner otwarty jest na nawiązanie współpracy z osobami z mniejszym doświadczeniem, które zainteresowane są tematyką kadr i płac oraz tych wszystkich, którzy cenią sobie dalszy rozwój oraz możliwość nauki. W przypadku osób z mniejszym doświadczeniem praca pod nadzorem bardziej doświadczonej osoby.

  • Poszukujemy osób, które chciałyby związać się z firmą w dłuższej perspektywie. Mile widziane również osoby, które po raz ostatni chciałyby zmieniać pracę przed pójściem na zasłużoną emeryturę. :)

Kilka słów od Syntegia HR:

  • Dziękujemy za możliwość kontaktu z Tobą oraz za poświęcony czas na zapoznanie się ze szczegółami oferty.

  • Chcemy poinformować, że zapoznamy się ze wszystkimi nadesłanymi aplikacjami.

  • Wszelkie dodatkowe informacje zostaną przekazane kandydatom podczas rozmowy telefonicznej z HR Partnerem.

  • Dołożymy wszelkich starań, aby wywiady telefoniczne i spotkania odbyły się w dogodnym terminie.

  • Gwarantujemy pełną dyskrecję i poufność.

  • P.S. W wolnej chwili zapraszamy Cię, abyś odwiedził/a nasze media społecznościowe gdzie publikujemy aktualne oferty pracy oraz dzielimy się tajnikami procesów rekrutacyjnych. Do zobaczenia na rekrutacyjnym szlaku :)

  • LinkedIn - SyntegiaHR lub Instagram, Facebook - Okiem rekrutera by Katarzyna Czarniewska, a także www.syntegia.hr

Syntegia HR Sp. z o.o

Naszym Partnerem jest Kancelaria Rachunkowa, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze podatkowej, księgowej, finansowej oraz kadrowo - płacowej firm. Kancelaria od ponad 20 lat nieustannie się rozwija, rozszerzając zakres swoich usług oraz budując coraz to wyższe standardy obsługi. Przewagą konkurencyjną firmy jest wieloletnie doświadczenie w branży, zróżnicowany portfel, ponad 500 klientów oraz zaangażowany i zgrany, 25 osobowy zespół.

Przewiń do profilu firmy